MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

En tandborte, en deo + ett par trosor !

Av Vivi - 28 november 2011 10:30

Vet ni vad, jag lyckades faktiskt komma i tid till jobbet i morse, även om det var med nöd & näppe

och även om jag fick gå upp strax efter klockan fem i morse!


Jag blev som sagt fast i Göteborg igår, tåget jag skulle åkt med var inställt och vi vågade inte åka hem till fröken K i Varberg då hennes sambo sa att det blåste så mycket att han blåst omkull, det var dessutom stora trafikproblem och varning för fallande träd m.m

Tur att fina fröken F var en så snäll värd att hon lånade ut både sovplats & sovgrejjer, tack !!

Det blev en liten tripp till närmsta butik för att handla ett par trosor, en tandborste & en deo, men jag ahr inte hunnit byta kläder eller något emellan, så lite smått ofräsch känner man sig ändå.

Tusen tack till mina fina tjejjor iaf för omtanke, värdskap, skjuts till tåget och trevligt sällskap!

Jag har dessutom med mig otroligt fina och goda lusebullar & cakepops med mig hem (lovar att visa er sedan).


Jag är ganska seg just nu, minst sagt! Tur att man har snälla arbetskamrater som åker och köper lunch åt en när man inte har hunnit fixa det själv !

Har ni märkt av stormen något hos er ??

 

Nagellack & dekorationer inköpta vid senaste Gekåsbesöket !

 

 

   








 
 
Karin

Karin

28 november 2011 11:14

tack själv! det var tur att det ordnade sig så bra ändå, och att du hann till jobbet! Det var ju ändå mysigt att fastna hos Fia :) Vet du jag tror att vi förväxlade våra påsar med lussekatter. jag har dina flätor och sniglar nämligen ;) inte för att det spelar någon som helst roll ;) kram!

http://www.ka-os.se

 
Mia

Mia

28 november 2011 12:23

ojoj vilken tur du hade som hann till jobbet ... eller vänta kanske otur, rätt skönt att va fast i Gbg ;-)

Jajamensan min egna shop men utan alla web-shopspriser dvs vad en sån kostar för mig och så ville jag ha den på samma sida som dl-sidan (åtminstone till att börja med, kan ju ändra mig vartefter).

Att jag gick den utbildningen har med vår första hund att göra, en hund med mycket bekymmer i bagaget redan direkt från kenneln .. så började resan att bli bättre på att hjälpa honom och i slutändan blev det att jag ju kan hjälpa andra. Som det är nu så jobbar jag ju heltid på SU och så är detta hobbyföretaget, men det börjar rulla på med saker som händer o saker jag vill göra med företaget så kanske snart jobbar jag 200% hehe

Att jag fastnade för hennes grejer var "Änglahunden" som direkt ledde mina tankar o känslor till egna änglahunden, vår förste vän Fred ... tyckte sakerna kan funka med övriga "hunderiet" då de har en anknytning ändå (släpa hundprylar till utställningar osv i något måste man ju t.ex)

Även om du inte är sugen på något, för det måste man absolut inte vara som min vän - som jag sa till en på jobbet, antingen gillar man grejerna eller inte, tror att det är så det är bara :-D - tänkte höra om du ändå kanske har lust o lämna lite reklääääjm på din blogg (o självklart behöver du inte känna dig tvungen att svara ja på det heller, I can take no for an answer sån är jag).

Soooooooooooliga måndagskramisar från Estockholmo ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
Zandra

Zandra

30 november 2011 11:18

På vår bana var det kaos också, men jag hade tur. Körde inte över ett enda träd. Bara lite pinnar och grenar. Men det var annars en hel del träd som blev överkörda av kollegor. Tågen har dock klarat sig utan skador, tur! :) För ett träd kan slå sönder mycket.
Gud vad fina dina naglar blev! Jag ska fixa mina till lördag och vår julfest med jobbet :)

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards