MissVivis synvinklar

Alla inlägg under november 2011

Av Vivi - 1 november 2011 09:30

Slips, strumpor, kalsonger?!

Det är vad som brukar komma i paketen som ges på farsdag.

Om du vill hitta något lite mer annorlunda så har jag några tips här:


- Ge en upplevelse, bjud ut pappa på en öl & lite pubmat, se en handbollsmatch osv.


- Pedikyr, massage, ansiktsbehandling ?

De erkänner de kanske inte alltid, men visst gillar pappor att få behandlingar de också !


- En bra bok fungerar alltid & Hundra åringen som klev ut genom ett fönster är ett bra tips !


- En personlig bok som du fyller i själv är en väldigt uppskattad present.


-Varför inte en personlig kalender/almanacka ?


-En whiskey- eller ölbok är en bra present för pappan som gärna provar olika sorter.


-En slipshängare för alla de slipsar han fått på alla andra farsdagar.



Glöm inte heller att tävla om ett jättefint farsdagskort från Donkens design !

Tävla här !


  


 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards