MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Spännande vecka....

Av Vivi - 3 januari 2012 08:00


Denna veckan är en lite kortare vecka arbetsmässigt för det flesta
och många säger att det ska bli så skönt med lång helg,
jag kommer också ha långhelg, men den är i princip fullbokad....
Första veckan år 2012 blir en händelserik vecka, inte minst här på bloggen.
 
På onsdag är det veterinärbesök som gäller.
 
På torsdag ska jag klippa mig efter jobbet
 
På fredag åker jag upp till Stockholm över dagen och på sätt och vis är detta besök lite bloggrelaterat.
Jag kan inte avslöja något ännu, men snart så ...
 
På lördag ska jag till Göteborg över dagen för Lindas & Mias bloggträff, det ska bli så roligt !!
Det blir min första bloggträff och det största frågan är ... VAD SKA JAG HA PÅ MIG ??
Funderar på denna klänning som ni gett mig så mycket beröm för...
Vad tycker ni ?
 
 
Denna veckan ska jag också träna två gånger
Kämpa mot förkylningen som jag känner är på gång
Ta en fika med min syster och planera en inköptlista inför att deras katt hämtas hem.
I veckan kommer dessutom det upp en tävling här på bloggen där man kan vinna ett paket med massa fint!
 
Mycket på gång som ni märker!
På söndag kommer jag däremot bara att ta det lugnt !
 
 
 
 

 
 
Mia

Mia

3 januari 2012 10:00

Spännande med Stockholms-besöket, kanske får vi veta lite när vi ses på lördag ;-) (håller tummarna för det)

Spelar ingen roll vad du har på dig, allt klär en skönhet ♥

Vi kan ta det irl (hade jag inte velat få frågor hade jag inte skrivit ut det i bloggen, tänkte efter en del eftersom jag ju inte varit kanske så personlig förut ...) I'll tell y on Saturday :-D

kramkram

PS/håller tummarna att det går bra hos vet!!!

http://fredthevov.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

3 januari 2012 17:00

Massa på gång i veckan!! :D roligt med sådana veckor.
Jag tycker du ska ha den klänningen! Du är så fin i den. :) Själv har jag heller ingen aning om vad jag ska ha på mig på lördag. Måste först grubbla lite på fredagen med. hehe.. Ska iväg med en vän och sambos på bio och sådant då. :)

Haha! Du känner mig hör jag. ;) Klart jag inte kan hålla mig borta helt från godis och bakverk. Fram för allt det sistnämda. ;)
men man kan ju absolut dra ner på det, vilket jag kommer att göra, massor.

Men toppen! Då säger vi runt 4 då. utanför pressbyrån kanske i centralen? Har du kvar samma nummer som du haft de senaste åren? Om det skulle hända något på vägen tänkte jag. :)
Ne, jag vill heller inte komma hem för sent.. Men det var detta tåget eller ett redan vid 21 tiden, och det blir ju lite för tidigt tycker jag. :P

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

5 januari 2012 20:06

Haha, du börjar ju komma upp i mitt tempo nu ;)

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards