MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Tack Mia för awarden !

Av Vivi - 11 januari 2012 14:00

Jag har fått ännu en award, denna gång från söta Mia

som jag träffade för första gången nu i lördags !

  

Tänk vad fantastiskt det är det här med bloggandet,

att det kan leda till så mycket spännande saker och till så trevliga möten.

Ni betyder verkligen mycket för mig mina fina Bloggisar !

 

 



Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids.
Länkkärlek som gillas såklart.
Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du
fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.

 

Det finns ju så mycket bloggkärlek jag vill sprida,

men jag måste ju ändå "bara" välja fem

så det får bli dessa fina bloggare:

 

Filozophie - en bloggerska med lite skinn på näsan och ett stort hjärta,

jag vet att hon dessutom älskar awards och utmaningar!

 

Johanna - en bloggerska som alltid kommer med bra tips, roliga tävlingar och annat smått och gott !

 

Eleonore - en blivande mamma som driver en otroligt smaskig blogg

med en massa bra tips, recept och ideér!

 

Rinki - En bloggerska jag fått kontakt med ganskla nyligen som jag tycker skriver många både tänkvärda och intressanta inlägg!

 

Hanna - en bloggerska med många åsikter och intressanta frågeställningar, precis som Rinki är hennes blogg både tänkvärd och intressant ! 

 

 

 

 
 
malin-helena

malin-helena

11 januari 2012 14:46

Haha!! Jaaa, morotstårta! Jag tänker mig morotskaka gånger 100! (A) Det låter riktigt bra. ;)

Är det laktos som du kan vara lite känslig emot? Det finns nog kvargprodukter på den laktosfria hyllan med. :)

Jag fyller nästa fredag, den 20. :) Hela 23 vintrar. ojojoj.. ;P haha. Nej, jag vet, jag är rätt liten. *fniss*

Kram

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

11 januari 2012 15:17

Ja då kan du tänka dig hur ja har det med 8 stycken ;)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Melissa Lavali - FOTO

Melissa Lavali - FOTO

11 januari 2012 15:59

Hejsan, Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen. Man får själv välja sitt pris som är en bok (deckare, dokumentärthriller, roman) eller en design till bloggen som jag gör efter ditt egna önskemål :)
kika gärna förbi, inga krångliga krav för att vara med. Lycka till

http://lavali.blogg.se

 
Melissa Lavali - FOTO

Melissa Lavali - FOTO

11 januari 2012 16:24

sv: tack för du skrev det, hade jag faktiskt helt missat. Har dom hemsidor man kan söka till genom då eller hur funkar det ?

http://lavali.blogg.se

 
Hanna

Hanna

11 januari 2012 17:14

Åh, tack snälla du! Verkligen fint :)
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

11 januari 2012 17:32

ÅH tusen tack söta du för den fina awarden, så glad jag blir! Är så kul att jag hittat till dig, du verkar vara en så fin tjej!
Kan verkligen rekommendera kakan, blev riktigt mumsig! Ser fram emot att se ditt bidrag i utmaningen :D
Såg bilderna längre ner från bloggträffen. Måste säga att du var så fin i din rosa klänning, den passar dig så bra! Och malin var ju så fin också, älskar hennes frisyr! Önskar att jag vågat :)
Kramar

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Rinki

Rinki

11 januari 2012 18:01

Aww, tack så hemskt mycket för awarden, jag antar nog utmaningen :) det ger mig något annat att blogga om också, hehe.

Sv: Ja, julen har jag i princip lagt bakom mig. Julpynt är borta, dock är julstjärnan i fönstret fortfarande uppe; mest för att jag gillar ljuset. Det blir ju så mörkt tidigt.

Det där kan jag absolut hålla med om, jag har inte satt upp något på väggarna i vårt rum här heller. Mest för att jag känner att jag vill hitta något eget nu! Och sätter jag upp saker, så känns det permanent på något sätt, en känsla som inte passar in här. Men hoppas på att få hitta en lägenhet snart!

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

11 januari 2012 18:06

Såg att Mia hade gett dig, så du var "snodd" redan,hehe..nee jag har redan haft mitt egna företag kanske framöver så tar jag upp företagandet igen om lusten infinner sig..nää detta är ett annat stort projekt som kräver mkt pappersarbete..hihi jag älskar att retas..
Imorse när jag vaknade jag och kände bara att jag behövde göra en sak,skall googla lite ikväll så får ni veta sen...en helt annan sak.hehe

http://hummingbird.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

11 januari 2012 19:27

Sv: Mina bilder blev ju allt annat än bra också men är mer eller mindre känd för mina dassiga bilder på bloggen tror jag. Har aldrig tid att lära mig hur den funkar hihi! Tack för fina kommentaren också. Kasnke lite svårt för andra att förstå men man blir verkligen grymt peppad :)

http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

 
Ingen bild

stina

11 januari 2012 19:35

hej, jag har läst lite om blogvertiser och såg i ett av dina tidigare inägg att du anmält dig hos dom. Jag bloggar själv och skulle tycka det var kul att kunna tjäna en liten slant på det också, så jag undrar nu om det funkar bra och vad man tjänar på ett ungefär. skulle verkligen uppskatta svar på min mail :) stina.danielsson@hotmail.com

 
Johanna

Johanna

11 januari 2012 20:52

Ja nu är jag tillbaka. Tak för tipset om tävlingen. Får titta in den bättre imorgon..... :) Hemliga saker är alltid fun fun! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

11 januari 2012 21:01

Ville bara säga att jag är med i mer-trafik nu och jag klickade på din länk, så du får lite för det med. ;)

Hoppas du har en fin kväll!
Kramar.

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
fina frun

fina frun

12 januari 2012 09:03

grattis till awarden och jag kan bara hålla med, bloggandet med alla kontakter är verkligen mysigt!

http://finafrun.se

 
malin-helena

malin-helena

12 januari 2012 10:08

ja, jag gick ju med i mertrafik och så bytte jag lösenord och nu när jag skulle logga in så kan jag inte skriva in hela lösenordet!! Jag har 14 tecken i det men det går bara skriva in 10 tecken. Jag fattar inte varför de inte sa ifrån när jag bytte. :O
Men jag har skickat ett mail så jag borde väl få hjälp med det snart hoppas jag. Man vill ju kunna logga in på sin sida med. ;)

Mja, det är riktigt full fart på bloggen nu. Det är full fart i hela livet faktiskt. :) Gör massor, har LUST att göra massor! :D det är riktigt skönt. Jag hoppas och tror att det är mina nya bra matvanor och att det håller i sig med.

Ha en toppen dag! Kramar.

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards