MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Fredags kul

Av Vivi - 13 januari 2012 14:30

Ha ha ha humor !

funny facebook fails - Like This Post


 

Oups....

funny facebook fails - STOP. DO NOT READ THIS.


Hon har en poäng ...

funny facebook fails - Savings & Trust
see more Failbook


 
 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

13 januari 2012 14:43

Svarae jag ang adoptionen det är fel.Barnafixandet ordnar vi själva och nu dröjer det ett tag Alfred får bli liiite större först innan nr 2 kommer!Åhh vill köra igång välgörenhetsmojset nu!

http://hummingbird.blogg.se

 
Mia

Mia

13 januari 2012 14:51

hahahaha den va bra!

Enda helgerna i maj är den och helgen innan som ju är en långhelg! Där hade vi tänkt andra träffar också men det kan säkert gå att ordnas ;-D Röd dag på torsdagen och säkert klämfredag för de flesta. svårt kanske att få plats då, vet inte det.

kramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

13 januari 2012 15:30

Okej men det är ju till ett bra ändamål det med,det lilla man kan göra känns bra..Ja just det en rosa till dig du får ett mail med info.
Sedan tänkte jag även pusha på en insamling för elefanterna eller tigrarna eller pandorna o finns så mkt som ligger mig varmt om hjärtat! Där kanske vi kan göra ngt ihop?!
Herregud jag vill sååååå mycket!!!Gaaah får inte utlopp för alla mina projekt bara!

http://hummingbird.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

13 januari 2012 15:48

Maaahahahahahaha!! Fasen, dom var ju grymt roliga alla 3, speciellt de 2 sista. ;)
Jag var ju tvungen att läsa dem för Johan med, men med min dåliga engelska blev det kanske inte lika roligt. *fniss*

Sv: Mjaa, frukost på gymmet är toppen! :)
Fint med body balance! Jag kollar på tisdag om det blev gjort. Kanske du känner lite att du måste nu. Så du kan berätta för mig hur det var. ;)

Låter spännande med alla planer! Men blir de tnågot, så kommer jag absolut komma. (Så länge jag kan så klart då, med jobbet.)

Ha en toppen kväll! Kramar.

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

13 januari 2012 16:13

hahah så bra! :)

tack söta du som skriver så fina kommentarer till mig... :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

13 januari 2012 18:34

Vi kan säkerligen åka med husbilen o bo i den när det är den årstiden. Kolla in boende nära med dem som har hotellet kanske, om de känner att någon är mer på att bo där så kanske de prioriterar lite ;-D

Vore kul att åka på och att vi kanske i grundgänget kommer med så många som det går och samlar upp nya på vägen - vore hur kul som helst att se vart vi är om 5 år bara :-D

Mys med maken nu söta så ses vi snart härinne igen ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
Rinki

Rinki

13 januari 2012 23:12

Haha, rolig bild!

Sv: Tack för att du höll tummarna för mig. Jag fick in tentan i tid och allting, men nu känner jag mig fullkomligt slut! Så det blev inte så mycket just ikväll, har mest tagit det lugnt. Men sådant förtjänar man ibland också.

Tack också för att du förstår att jag inte har vidare mycket pengar just nu, i alla fall inte övers för roliga aktiviteter annat än typ födelsedagspresenter och sådant till familjemedlemmar.

Det låter som att du kommer att få en superfin kväll, vad ska du ha på dig då? :)

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

14 januari 2012 13:39

Hahaha den är så bra den!

Ja plättar kan man verkligen variera i en oändlighet och lika så plättbakelser! Man kan ju t o m göra det nyttigt om man vill ;)

Bebis är beräknad att komma 23 juni, på midsommardagen så det är ju nästan en hel månad innan. Så om inget konstigt händer borde ju inte bebis kika ut redan då :P
Ja det är ju ett jättebra förslag, hoppas ni kan komma överens med hotellägaren. Jag tycker det låter så kul! Jag pratade med sambon och han tyckte också det kunde vara skoj att åka med, i värsta fall om vi blir för tjattriga kan ju karlarna våra sitta i baren :P
Kraam!

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

14 januari 2012 15:59

Åh just det bloggboken är ju på mellanlandning hos mig tänkte allt göra ett inlägg,skickar den på måndag igen;)Hur är det,inte likt dig o inte blogga...hmmmm examensfesten måste ha tagit musten ur dig;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

14 januari 2012 16:08

Yes ang tigrarna så skall jag nog dra igång ngt;)Åh tigerfader,duktiga du!

http://hummingbird.blogg.se

 
Hanna

Hanna

15 januari 2012 19:08

Haha! Fett kul, hade lätt gillat posten! Gillar också att jag läste fel på den sista först. Chains to their penis... Tyckte det lät aningen obekvämt.
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards