MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Uppdatering om ev. bloggträff

Av Vivi - 18 januari 2012 16:00

 

Förhandlingar pågår...

Jag har gett hotellet i fråga ett bud jag tycker är skäligt mot att de får

lite extra reklam av en massa trevliga bloggare !

Jag som dessutom älskar att ordna fester har redan börjat få ideer på små lekar

och annat man kan göra för att umgås och lära känna varandra !

Jag lovar--- inga pinsamheter, bara trevligheter !

Min förhoppning & mitt mål är att vi skulle kunna bli mellan 15-20 personer minst

(inklusive ev. partners) och änså länge verkar jag ha 13 personer intresserade *yey*

Om det dessutom kommer med någon extra intresserad bloggare via era bloggar

som inte jag känner, så känns ju inte 20 personer alls omöjligt !

 

Kanske hamnar vi här ... ?

 

 

 

 
 
Mia

Mia

18 januari 2012 16:11

Du är så duktig!! Säg till om det är något du vill ha hjälp med sen (jag kan ju smita ner till dig i förväg hehehehe så får husbandet komma efter trallalalalalala)

kramkramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

18 januari 2012 17:12

Men ÅH vad roligt, kul att komma då man själv inte anordnar ngt;)Såå räkna med mig!
Jajaaa då är jag med på vad du menar,hehe..mysigt med ett sådant rum i huset!
Åh duktig du är,träningsvärk idag,för det har jag.mohahaha..Imorgon blir det gymmet igen, jag kommer aldrig bli av med min träningsvärk..

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

18 januari 2012 18:30

Ser fint ut, spännade! Håll oss uppdaterade! :)

säger som Mia hojta till om du behöver hjälp! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

18 januari 2012 18:56

Håller med Mia! Du är verkligen jätteduktig! Säg till om du vill ha hjälp med något :):):) Liksom därför jag nämnde mig på min blogg, du är så duktig och tar tag i sånt där som många skulle vilja göra men inte gör ;)
Antar att jag är medräknad bland de tretton ;)?
Många kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Rinki

Rinki

18 januari 2012 19:32

Hej gumman,
det låter som att du har planerat något jättefint, jag hoppas verkligen att det går vägen. Det vore jätteroligt att vara med, dessvärre så tror jag inte att jag kommer att ha pengarna till det.

Sv: Tack, pajen blev faktiskt jättegod så jag är nöjd. Var lite rädd för att det skulle bli dåligt, i och med att det var första gången, så stämningen i köket var till en början rätt så hektisk, hehe.

Det är ett jättebra sätt att bearbeta känslor på, fortsätt att skriv om du känner att det är något som hjälper.

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
chris

chris

18 januari 2012 21:11

det där låter ju jätte kul :)

http://chriisss.blogg.se

 
Margita

Margita

19 januari 2012 08:33

Dina planer om en bloggträff är helt underbar! Jag hade kommit med på stört om det inte vore för ekonomin, som är i botten. Hoppas det går vägen! Så himla trevligt initiativ! Där får de av mina vänner som ännu inte fattat grejen med dator sig en tankeställare, hoppas jag. Kontakter via datorn kan leda till verklig vänskap irl. Toppen! :)
Ja, jag är verkligen glad att jag är social på det sättet. Min syster avundas mig för det, hon är inte alls sån. Men jag tror det har hjälpt mig väldigt mycket i min ångest.
Nu närmar det sig för Agnes, jag är lite nervös faktiskt för hennes operation.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

19 januari 2012 08:55

Åååh, spännande, spännande, spännande! :D
Jag är fortfarande på, om inte jobbet hindrar mig då. :P

Du har helt rätt inställning till träningen. Bara att komma igenom första inlärnings perioden. Sedan går det som en dans. :)

Jag såg mailet igår, men hann inte svara innan jobbet. Men nu ska du nog ha fått något på e-posten med. :)

Ha en fin dag Vivi!
Kram

http://malin-helena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards