MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Vinsten ...

Av Vivi - 3 mars 2012 15:30

Nu i veckan fick jag vinsten från lyckasmedmat.se

Titta så mycket roliga grejjor ...

 

 

 

Gillar speciellt spritsen & bokstäverna!

Tack så mycket säger jag och tusen tack till JoHaNNa som höll i tävlingen !!

Kanske jag kan få användning för något av den nu i Mars då min systerson fyller år !

 

 

 
 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

3 mars 2012 16:17

Oj vilken fin vinst! Bokstäverna var ju otroligt roliga och den spritsen är kanon ju, har själv en sån men i större modell tror jag :)

Ja det känns mycket verkligare nu när man fått iordning den lilla hörnan och med alla förberedelser. Det är ju så kul! Haha ja Gekås och Ikea är ju ett måste, de har ju så mycket fint där. Hoppas hinna med ett besök till Ullared nu!
Men då är ju utmaningen perfekt för dig, man måste ju utmana sig lite ;) Hoppas du kan hitta något skoj recept, kan ju vara vad som helst så länge det gömmer sig lite potatis i!
Hoppas du fått en så solig och skön helg som vi har! Det enda jag haft planerat idag var en fika på stan och hängt med en kompis som skulle tatuera sig(oj så sugen jag blev själv). Vad hittar du på denna helg?
Kram

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Thessan

Thessan

3 mars 2012 19:09

Tack! jag brukar inte sälja mina amisar men jag ger bort i present lite då och då. Ska ha lite tävlingar med amisar som vinst på bloggen så småningom så håll utkik =) ha en fin kväll

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Rinki

Rinki

3 mars 2012 19:12

Vad roligt att du vann! Superfina grejer, bokstäverna var jättefina men den där Decopen blev jag riktigt sugen på, såg så himla coolt ut! Nu får du visa upp alla dina fina bakverk i framtiden.

Sv: Det är så gott med Smoothie, jag kan tänka mig att Cayenne gör sig jättebra med den! Jag gillar när det är lite sting i saker och ting.

Ja, det är rätt trist med foten men det kommer nog att ordna sig :). Tack så jättemycket för dina stöttande ord angående seminariet, att jag inte ska stressa upp mig. Just sådant behövde jag höra <3 tack så mycket!

Det är imorgon mamma ska firas, så jag hoppas på att jag pallar med det. Ska försöka att ta bilen in och gå så lite som möjligt så fixar det sig nog.

Hoppas att ni får en underbar lördagskväll!
Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
Karin

Karin

3 mars 2012 19:58

Fina saker, men alltså Vivi..dockan? Hur tänkte dom där? Ses imorrn vännen!! Längtar

http://Www.ka-os.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

5 mars 2012 18:37

jag tyckte oxo om bokstäverna och spritsen bäst ;)

http://johannaspratstund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards