MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Bloggträffen, kom igen nu !

Av Vivi - 6 mars 2012 10:30

 

Nu är vi inne i Mars och det börjar bli hög tid att anmäla sig till bloggträffen!

 

 

 

Ni har chansen att få äta gott, SPA:a, sova i charmiga rum och träffa trevligt folk

allt för under 1000-lappen!

För att dras priserna igen så kostar det:

790kr/pers i dubbelrum

620k-720kr för del i fyrbäddsrum (beroende på om man bor 3 eller 4 personer)

 

Jag har inte hittat ett enda erbjudande med övernattning, mat

och SPA som kan slå det !

Självklart får man ta med sig en vän eller partner om man vill. 

 

Just nu är vi 9 personer anmälda (se alla här), men jag hoppas några fler av er är intresserade, kom bara ihåg att anmälan är bindande.

 

Jag planerar en kväll med god mat, trevligt sällskap, varma bad ute och inne, 

förhoppningvis en liten present till alla som kommer, kanske en tävling,

det kommer också bli någon liten frågesport/lek för att folk ska få mingla runt ordentligt

och nattsudd för de som orkar.

Självklart är allt frivilligt och man är med så mycket man orkar och vill.

 

Sådana här erbjudanden hittar man inte ofta så tveka inte !

Anmäl er via mail eller genom att lägga en kommentar i detta inlägg !

 

 

 


 
 
Mia

Mia

6 mars 2012 10:51

och nu ÄNTLIGEN har jag lagt ut hos mig också, bättre sent än aldrig eller hur!!!!! ;-D

Ja det har verkligen blivit en rolig sak vi gör tillsammans jag, sötörat o bror min med barn, jag o bror blir mer tajta och så får man härlig kvalitetstid med brorsbarnen som man inte hinner med i hektiska vardagslivet känns det som ibland.

Baaaaaamsekramisar!!!

http://fredthevov.blogg.se

 
Sojkas framtid - mamma till Isak

Sojkas framtid - mamma till Isak

6 mars 2012 11:43

Ha ha och bara för att du skrev så så gick första dagen på andra inskolningsveckan mindre bra. Eller ja det gick bra tills han skulle sova och sen sov han bara en kort stund och ville inte somna om så då var han bara gnällig och dem fick ringa efter mig. Hoppas på bättring idag. :) Men än har dem inte ringt! :)
kram

http://www.sojkasframtid.se

 
Patricia

Patricia

6 mars 2012 12:25

Riktigt bra gästinlägg du gjorde hos Johanna.

http://patriciac.blogg.se

 
Thessan

Thessan

6 mars 2012 12:26

samma här, spelade lite wii igår efter att jag hade gjort klart min blomma. funderar på att ta mig an självaste mario oxå =)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
jessica

jessica

6 mars 2012 15:50

låter ju jättetrevligt!! var är det??

Jag hade typ missförstått hela gästbloggsgrejen, hihi, men det är bara att tänka om eller hur! ;)

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Mia

Mia

7 mars 2012 13:46

Ja, jag håller på att bearbeta lite här och där, hoppas det har effekt verkligen så att det nu blir av :-D

Bra start tack, dock aningens mycket om och kring både på jobbet och hemma, men det löser sig kemiskt som det brukar. Är fortfarande bloggtorr men blir alltid glad när jag hälsar på dig ♥

Soliga kramisar ♥

http://fredthevov.blogg.se

 
jessica

jessica

7 mars 2012 19:01

låter sååå mysigt, måste få ett par dar att fundera, det händer mycket nu...!

http://lchftrollet.blogg.se

 
Popprinsessan

Popprinsessan

24 mars 2012 08:28

Vilket jättetrevligt initiativ! Tyvärr funkar det inte för mig tidsmässigt. Synd att du missade vår lilla träff i Hbg igår.
Hoppas att du har en trevlig helg!

http://enpopprinsessasbekannelser.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards