MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Uppdatering - Bloggträffen

Av Vivi - 14 april 2012 10:45

Nu sätter jag ett slutdatum för anmälningarna för bloggträffen,

senast söndagen 22 april vill jag ha er anmälan!

Om ni brukar kommentera hos mig räcker det med en kommentar i detta inlägg,

men ni andra får gärna skicka ett mail på : missvivi@hotmail.se

 

Det känns som om jag måste göra det för att de sista anmälningarna ska trilla in,

jag måste dessutom veta hur många vi blir så jag ska försöka få ihop goodiebags till er.

Om ni vill sponsra eller har förslag på företag som gärna sponsrar

så får ni mer än gärna höra av er ! 


Det kan gå att anmäla sig till träffen även efter den 22ra April,

men jag kan då inte garantera att det finns rum eller goodiebag till er.


Några snabba om bloggträffen....


Plats: Hotell Lögnäs, Skottorp, Halland.

Kostnad: 600-800 kr/person beroende på hur ni vill bo/bor

Ingår: Mat, boende, SPA och trevligt sällskap.


När: Den 26-27 Maj, incheckning är kl.16 men ni kan komma när ni vill från kl.12 och framåt.

Middag serveras dock klockan 17.30 och sedan har vi tillgång till SPA hela kvällen.


Resa: Bil är lättast men åker man tåg kan jag hämta upp kring lunchtid i Halmstad

och i Laholm kan jag hämta er när som fram till kl 15.00


Inför: Innan ni kommer vill jag gärna att ni skickar mig en liten presentation av er själva och/eller er blogg. Jag kommer även maila er om detta efter den 22ra April.

Skriv gärna till mig om ni har speciella önskemål vad det gäller boende eller mat!

 




 
 
Johanna

Johanna

14 april 2012 11:10

Ja det var supermysigt igår..... *ler*
blir nog mysigt ikväll med tror jag... =)

kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

14 april 2012 11:28

Åh kanon!Nu skall jag verkligen ta tag i detta!! Ja Tupperware,jag gillar det,himla bra grejer & det jag köpte passade alldeles utmärkt för oss.Vilket underbart väder vi har, här blir det massa fix ute,det behövs verkligen!Hoppas ni får en underbar helg;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Margita

Margita

14 april 2012 15:58

du är helt fantastisk med att ordna inför denna bloggträff! Jättespännande och jag hoppas ni alla får en riktigt härlig helg! Vad gäller mina katter så verkar det som Alice är den som har helt accepterat flytten medan Agnes fortfarande är lite skeptisk ;) men hon vänjer sig säkert. Det är ljuden utifrån svalen tror jag som stressar henne lite. Sprutar med Felliway då och då och hoppas att det blir bra i slutänden.

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

14 april 2012 17:20

jo då, det går frammåt sakta men säkert =) Bara garneringen kvar nu å den sparar jag tills i morgon. Hoppas du har haft en kanondag. kram

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

14 april 2012 19:32

Jag har en minibuss med 6 platser lediga så jag kan också ta med folk i min bil, och jag kommer köra från Oskarström så jag passerar ändå de flesta ställen från Halmstad och ner :)

http://www.teskedsmamman.se

 
fina frun

fina frun

15 april 2012 04:24

Åh vad mysigt ni kommer få det! Toppen att du ordnar det så fint.

http://finafrun.se

 
madelein - mamma till sexm

madelein - mamma till sexm

15 april 2012 10:14

Vad du är gullig, din kommentar var så söt :-)
Jag vill gärna vara med på bloggträffen men jag skall vara borta en hel vecka (9-14 maj) så jag känner att det får bli lite hemmatid ett tag framöver efter det för ungarnas skull.
Ha en fin söndag!!

http://madelein.se

 
Jenny

Jenny

16 april 2012 09:42

Låter jättemysigt, hade jag gärna varit med! Är osäker på om jag kommer att ha råd dock, och dessutom så är det på Johan och mins 3-årsdag (27 maj) så vi ska nog hitta på något mysigt bara vi då.. Hoppas jag!

http://jennyelin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards