MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Dagens....

Av Vivi - 18 april 2012 08:06

Dagens plan:

Vila och umgås lite med mamma & syster, det är bra för själen !


Dagens uppmaning:

Ni glömmer väl inte att rösta på snälla Johanna, hon är så nära att vinna nu! Gå in och rösta här !


Dagens påminnelse:

Sista dag att anmäla sig till bloggträffen den 26-27 maj är nu på söndag den 22 april ! Läs mer här !


Dagens tack:

Tack till alla "krya på dig", jag gör mitt bästa    Jag tror ärligt talat det huvudsakligen är stress, något jag trodde jag redan hade tagit mig igenom, men min kropp höll tydligen inte med. Jag har redan pratat med läkare för ngn vecka sedan, men jag vill helst låta bli att sjukskriva mig, så jag tar denna veckan nu och hoppas det räcker.


Dagens köp:

449kr på Nelly från mitt nya favorit märke AxParis, denna blir helt perfekt till bröllopet vi ska på i sommar!

Vågar inte vänta med att köpa den faktiskt !

Festklänningar , Julie Drop Back Dress , Ax Paris - NELLY.COM


Dagens foto:

Angelique har skön stil !

   



 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

18 april 2012 09:01

Cool klänning! Skönt att köpa kläder i god tid till ett bröllop :-)
Hoppas att du mår bättre idag,
kram!

http://enpopprinsessasbekannelser.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

18 april 2012 10:00

oh tack för länken (även om jag skrev rösten först haha)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Kashaya

Kashaya

18 april 2012 10:42

Grymt fin klänning.=)

Sv. Tack så mycket.=)

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Patricia♡

Patricia♡

18 april 2012 12:06

Vilken fin klänning. Du får lova mig att visa hur den ser ut på dig när du får hem den sedan:)

sv: Jag gillade Top Model, tycker det ska bli kul att se om de har utvecklats sedan de var med:)

kram

http://patriciac.blogg.se

 
Margita

Margita

18 april 2012 19:53

aaah! fin sibbe! <3

http://sengas.bloggplatsen.se

 
thaipinnen

thaipinnen

19 april 2012 12:20

fin klänning :D

Nu är det så att jag är med tävling/ansökan om ett sommarjobb. Men ska få så många röster som möjligt och jag hade över 280 röster.
Men dom har gjort något så att alla dom som hade över 200 röster har återsätllt till 0 så behöver all hjälp jag kan få!
så Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på Thrumberg så kommer jag upp,
det går super snabbt och skulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack! OCh har du redan röstat en gång så rösta igen så får du självklart en till länk!
Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram

http://thaipinnen.se

Vivi

19 april 2012 14:36

Sidan du hänvisar till har ngn form av virus så kort sagt : aldrig i livet !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards