MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Läsarkrönika....

Av Vivi - 10 maj 2012 08:15

Jag läser inte ofta "kändisbloggar", men jag brukar faktiskt läsa Magdalena Graafs blogg.

Jag tycker hon verkar så härlig, hon bjuder på sig själv och verkar vara en rolig, genuint varm och omtänksam person. Denna bild förstärkts när man läser alla trevliga kommentarer om henne som skrivs efter de bloggträffar hon medverkat på.

Hennes blogg handlar om hennes vardag, hon har massa roliga tävlingar och dessutom så har hon något som hon kallar för läsarkrönikan, en gång i veckan publicerar hon en text som hennes läsare skickar in. I morse så såg jag att veckans krönikör faktiskt är ... jag !


Det känns faktiskt ganska stort, det känns stort att hon som är så känd och bloggar så mycket tyckte min lilla text var värd att publiceras. Ni kan läsa krönikan här och ni känner säkert igen ämnet. Tusen tack Magdalena för uppmärksamheten och för denna fina inledning på min text


"Nej då , vi har inte glömt bort onsdagens läsarkrönika, men idag har det varit drag här inne,

så här kommer den! Veckans krönikör är Miss Vivi och hon som många andra berör dagens ideal

och har tankar om vikthets och annat. Vi gillar miss Vivi och hon har också en egen blogg som du hittar här: www.missvivis.se"


Nu har jag både varit med i veckorevyn (läs här) och krönikör hos Magdalena, hoppas det inte går mig åt huvudet. Jag vill ju inte bli en högfärdsbloggare   
Vi även säga tack till alla mina fina läsare & bloggisar, tack för att ni inspirerar mig och gör bloggandet så roligt !

Glad Missvivi !!!

 

 
 
Jenny

Jenny

10 maj 2012 08:55

Åh vad roligt! :)
Ska in och läsa din text nu <3

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

10 maj 2012 10:10

det gick bra fast jag har tappat reflexerna i ögonen, beror amtagligen på mediciner =( Hoppas du får en fin dag, jag ska bara njuta av ledigheten!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

10 maj 2012 10:51

Men ÅH vad kul!!haha ja snart vill du inte prata med oss "vanliga"bloggare mer;) Jaaaa det tror jag med och det känns så helrätt med detta valet av dagis så det inte är sant!!Så på måndag åker vi dit för början av inskolning skall bli kul!

http://hummingbird.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

10 maj 2012 10:54

Åh så kul, ska in och läsa din text nu! Tror aldrig du skulle bli någon högfärdsbloggare, det är bara kul att du får möjligheten att vara med i både veckorevyn och på Magdalenas blogg :D Så glad för din skull!
Ja jag tyckte också att det var ett riktigt bra pris på Afternoon Teat så det måste man prova, kan tänka mig att det är otroligt mysigt att sitta där och mumsa på snittar, scones och ett gott te :D
Hihi ja finns en massa grejer man kan göra som ledig, promenera gör jag en gång om dagen och rensa ut går inte då jag inte har något att rensa, flyttade ju i november och allt onödigt ligger redan i kartonger :P
Stor kram

http://fikamed.wordpress.com

 
Jessica Högberg

Jessica Högberg

10 maj 2012 11:23

Oj, roligt, stort!! =)) Grattis!

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Thessan

Thessan

10 maj 2012 12:23

Jag fick ögondroppar och en ny sorts lins

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

10 maj 2012 13:18

Tack för din komplimang.
Jag vet inte riktigt *ler jag har väl enormt hjärn jobb. Fantasi över de vanliga. Får idéer var som helst, men oftast på café ser och lyssnar på folk. Skapar mkt där.
Mycket kommer på kvällarna när jag lagt mig innan jag somnar
kram

http://kaffehornan.se

 
Sussi

Sussi

10 maj 2012 20:22

Men vad kul. Grattis! Fast jag blir inte alls förvånad. Du skriver så bra och med sån glöd så det är svårt att inte gilla det du skriver. Förstår att du blir stolt och det ska du vara :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards