MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Dagens

Av Vivi - 11 maj 2012 09:30

Dagens tack:

Tack till alla mina bloggisar och fina läsare för era kommentarer, är fortfarande så himla glad över att min krönika kom med i Magdalena Graafs blogg !


Dagens roliga:

Ha ha ha ....ja så här kan man ju också göra på en arbetsplats !


Dagens åsikt:
Scientologerna håller i drogundervisningen i många skolor, detta har jag faktiskt inga problem med. Det jag ahr problem med är att de verkar ge eleverna felaktig information. Jag är för drogundervisning i skolorna, tycker det är otroligt viktigt, men ska vi få ungdomarna att verkligen lyssna & lita på vad vi säger gäller det att ha rätt information. Sedan kan jag iof tycka att scientologerna inte riktigt är rätt organisation att använda sig av !

 

Dagens foto:

Så här blev mina naglar denna vecka!

   

 

Dagens stripp:

Hi hi , söta Nemi !

 

 

Dagens låt:

Vi kör en liten fredagslåt denna veckan också, videon är kass, men låten är sååå party !

 
 
Thessan

Thessan

11 maj 2012 09:41

ja, det e klart men det e ju mysigt att dokumentera alla minnen=)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

11 maj 2012 09:47

ja precis, går ju i perioder, förhoppningsvis blir det bättre :)

http://geminaarts.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

11 maj 2012 10:42

ÅH vilken partylåt, hade jag orkar och inte haft en stor mage som åker upp och ner när man dansar hade jag satt den på högsta volym och hoppat runt här :P Sommarens låt ju!
Ja visst är det underbart att åka på picknick, finns många smultronställen att åka till med en fin korg, en filt och härligt sällskap :D
Ja men det är klart du kan ha bara en primör med i receptet, finns inget som säger att du måste ha fler :D Har fått in ett bidrag på ett soda bröd med grön vitlök så det är går ju jättebra!
Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

11 maj 2012 11:43

Tack fina! :)

Vi skippar behandlingen för vi känner att det blir mer stressigt att klämma in istället.

När skulle allt betalas osv. Får vi mejl med alla uppgifter om tider och bet?

KRAMS!

http:// www.sojkasframtid.se

 
Patricia♔

Patricia♔

11 maj 2012 12:21

sv: Jo det kanske är bra att prata med någon, men det känns så ovant. Jag tycker inte om att gnälla om mitt egna mående till någon annan liksom.. Är hellre den som finns för andra.

Hoppas du får en fin fin helg nu. Jag ska ha vilodag idag, känns lite sådär om jag ska vara ärlig:(
Kram

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards