MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Strul...

Av Vivi - 5 juni 2012 12:53

Hej fina läsare & bloggisar !

Bloggplatsen har tyvärr strulat hela dagen så det har inte gått så bra att skriva inlägg idag eller svara på era kommentarer. Mycket som strular nu & har strulat … mitt kontrakt, bloggen, mailen och vattnet här har det ju inte gått så bra med eftersom stora mängder lut hamnade i dricksvattnet. Som tur var drabbade varken mig eller min arbetsplats, men det drabbar vänner till mig.   

 

Idag slutar jag redan vid ett, sedan är planen att handla lite inför morgondagens grillkväll och åka hem till söta D för att skriva tal. Mitt tjejgäng med respektive ska nämligen upp till Göteborg på fredag för att fira att fina fröken F doktorerar. Hon har kämpat med detta i ett år nu med att skriva sina arbeten och få färdigt allt, hon har varit/ÄR så otroligt duktig så hon förtjänar att firas av ordentligt, ska bli riktigt riktigt kul !

Det blir först disputation & sedan fest på kvällen.


På lördag åker vi direkt från Gbg till min systerson eftersom han fyller år, så det blir en ganska fullspäckad helg, men sedan har jag ju också tagit ledig torsdag och fredag denna vecka...   

Fy tusan vad skönt det ska bli att vara riktigt långledig !!!


Vad har ni för planer inför morgondagen och har ni också långledigt ? 


 
 
chris

chris

5 juni 2012 15:48

vad träligt för dig :( men låter som en kul helg:)

sv: nej festade ju föra helgen i örebro när jag hälsade på min kompis):

http://chriisss.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

5 juni 2012 16:00

Denna dagen har verkligen inte börjat bra för dig ser jag! Har försökt hela dagen med att komma in på bloggplatsen-bloggar men inte lyckats förrän nu :)
Ja vaniljpulver är ju toppen, ska allt ta och ha i det i macaroons som smaksättning någon gång! Ska bli kul att testa. Fick dessutom hem spritstyllar idag så nu kan jag spritsa massa fina cupcakes och tårtor :D
Linnea är ju ett jättefint namn men faktiskt inget vi pratat om, vet inte om det är för att jag skulle ha hetat det om jag inte fått namnet Eleonore. Kanske till nästa lilla ;) Istället är vi väldigt inne på Elsa om det blir en ficka men får se om det passar med!
Hoppas strulet med ditt kontrakt löser sig snart också och att nationaldagsgrillningen blir mysig! :)
Kram!

http://fikamed.wordpress.com

 
Hanna

Hanna

5 juni 2012 16:18

Usch vad jobbigt med massa strul! Nu verkar bloggplatsen funka igen och imorse var jag på jobbet så då märkte jag ingenting :)
Låter som en trevlig helg! Göteborg är en fin stad!
Kramamr

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Patricia♡

Patricia♡

5 juni 2012 16:55

Äntligen, har inte kommit in på din blogg på hela dagen. Då vet jag varför. Tråkigt när det strular.

sv: Jo jag har förstått att det blir till att ta det lugnt ett tag nu, kan knappt stå på benen idag ens, soffläge. Väldigt ångestframkallande det här nu när jag vet att träningen blir lidandes. Hatar min kropp just nu.

Stor kram

http://patriciac.blogg.se

 
Margita

Margita

5 juni 2012 17:06

men hu vad hemskt med vattnet, riktigt otäckt! :(
Skönt för dig att få långledigt nu. Själv är jag numer alltid långledig vilket ibland gör mig frustrerad....önskar jag orkade jobba, men, men....
Idag har jag jobbat med rabatten här på gården. Har tagit på mig att ta hand om det gröna vilket jag älskar! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 juni 2012 19:29

men vivi.. hon har ju typ kämpat med detta i fem år eller nåt ;) ses på fredag! puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards