MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Planen är ....

Av Vivi - 21 juni 2012 13:30

Några timmar kvar på jobbet idag, sedan läkaren och sedan ICA... det kommer väl vara jag och ett par hundra till som handlar där i eftermiddag    tur att man inte ska ha så mycket & att man självscannar!

Brukar ni scanna när ni handlar , är ni för eller emot ?

Hur som, det var ju inte det ska skulle skriva om ....


I morgon ska jag & maken eventuellt till svärmor en sväng på dagen, sedan blir det en lugn kväll med en av mina bästa vänner och hennes sambo, förhoppningsvis blir det uppehåll tillräckligt länge för att vi ska kunna grilla och leka lite med deras hundar i trädgården.

Resten av helgen är i princip oplanerad, ska nog en sväng till fina A för att hälsa på hennes häst som jag faktiskt inte träffat ännu (hon har nog haft henne i ca ett år redan). Det känns skönt att ta helgen lite som den kommer då vi haft så mycket annat för oss de andra helgerna. Kanske hinner man tvätta fönstrena, rensa lie ogräs och sådant där annat kul ? .... eller så gör vädret att det får bli filmmaraton hemma i soffan !


Hur firar ni midsommar ?

Hoppas ni, mina kära läsare och bloggisar, får en helt underbar midsommarhelg hur ni än väljer att fira den !

Många kramar !!!

Torekov 2010

 


 

 
 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

21 juni 2012 13:40

Går jag in på Willys, ICA eller COOP så scannar jag. Alltid.

Jag står verkligen inte i kö om jag slipper, dessutom vet jag exakt hur mycket jag har handlat för och kan bestämma mig inne i affären om jag ska unna oss "den där" eller om jag ska strunta i den....

Jag önskar er en underbar midsommar utan allt för mycket regn!

http://www.teskedsmamma.se

 
Thessan

Thessan

21 juni 2012 13:54

Tack mår mkt bättre idag. Kram

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

21 juni 2012 14:34

jag har oxo självscannat någon gång. riktigt kul ;) så ser man jue direkt vad det kostar. super bra :)

min midsommar = jobb som vanligt ;) men jag är lite anti midsommar. känns bara som att allt går ut på att bli full :S jag kör all in nästa helg istället :)

man fick bara göra ett omprov :S men skit samma :) IG är jue oxo ett betyg :) har jue iaf gjort kursen ;)

joo de är sant :) då har dom något att hålla i ;)

kramar

http://johannaspratstund.blogg.se

 
Kashaya

Kashaya

21 juni 2012 22:17

Har faktiskt aldrig testat scanningen, fungerar den bra?

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Linda

Linda

21 juni 2012 23:07

Vilken underbar bild!
Jag självscannar på ica och tycker det är kanonbra! Har varit för det från allra första början när det infördes (bara lite trist om man får en avstämning med en knökfull vagn + trötta barn i släptåg...men då har jag faktistk fått hjälp att packa ner och upp av kassörskorna)
Är det uppehållsväder ska vi iväg och dansa kring en midsommarstång och sedan kommer min mamma hit = lugn midsommarafton. Vi brukar inte göra så mycket men lite midsommar ska det ju vara, barnen ska minnas att vi har firat...
Önskar dig en fin midsommarafton.
Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
trollet

trollet

21 juni 2012 23:23

Uppkörningen gick inte vägen tyvärr... men vi bokar ny tid på måndag;) Tack för grattis till våg=)). Är mycket för självscaning!! Fantastisk uppfinning!! Till sist: UNDERBAR MIDSOMMAR HELG ÖNSKAR JAG DEJ!

http://www.lchftrollet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards