MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

GRATTIS....

Av Vivi - 2 juli 2012 10:00

Visst är det ändå ganskla häftigt.... kommentar 12 000!

Sedan jag började blogga i oktober 2008 har vi lyckats med följande siffror:



Bloggstatistik

Inlägg:4 119
Bilder:1 510
Kommentarer:12 000
Omröstningar:16
Gästboksinlägg:20
Frågor:19

Jag har dessutom haft över 74 000 besökare, det känns som många... min lilla blogg.

Tusen tack till alla er som går in här och läser och som lämnar era spår hos mig ! 

  

MEN NU....

Som ni ser har någon lyckats knipa platsen som kommenterare nummer 12 000 ....

Denna någon, som är riktigt trevlig & en riktig kämpe i sin viktkamp, hittar ni här ! Grattis tjejen !

Jag har en värdekod till dig på hyrfilm, jag behöveR en mailadress, så skickar jag den till dig ikväll!


GRATTIS !

 



 
 
chris

chris

2 juli 2012 11:47

kul att det går så bra för dig! men det förstår jag, du skriver både roliga och vettiga inlägg åh lägger in fina bilder!

sv: ja jag saknar Portugal otrolig mkt, vi hade så kul! Ja börjar bli nervös för plugget nu kommer ju bo nästan 20 mil hem ifrån :)

http://chriisss.blogg.se

 
Hanna

Hanna

2 juli 2012 12:29

Vad härligt med så mycket besökare och så mycket fin statistik! Glad för din skull!
Kram

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

2 juli 2012 14:07

Grattis till vinnaren!

http://www.teskedsmamma.se

 
Cecilia

Cecilia

2 juli 2012 16:59

Hur får man fram den infon? :) Det går ju riktigt bra för dig! Kul! :)

Jo , kroppen förändras, för all del. Och fett är klart att man behöver lite. Men det finns ju måtta på det hela :) Sen är det ju trevligare om man är lite fast och det inte flyter över så att säga. Jag har ju vägt mycket mer så det är la blandat fett och hud!

Nej men jag hoppas verkligen att jag klarar av detta jobbet bra. Än så länge känns det superbra. Och jag har skrivit upp mig på 6 dagar till idag :) Så denna månaden med schemat blir jag uppe på 17 dagar och kanske mer. Känns fett bra. Lönen är ju inte den bästa inom vården tyvärr så man får ju ta allt man kommer över, haha.

Vilken mysig dag du verkade ha när ni bytte böcker, jag har tyvärr inte så där fasligt många tjejkompisar så något sånt kan ordnas. Är nog lite dålig på att umgås helt enkelt :) Maten såg ju fräsch och god ut också måste jag säga! Nam nam :)

Kramar

http://www.ceciliadarling.se

 
trollet

trollet

3 juli 2012 09:42

Men... det är ju jag!! =)) Wow! Tack söta Vivi=)) mctrollet@hotmail.com är mail adressen...

http://www.lchftrollet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards