MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Bloggträff

Av Vivi - 23 juli 2012 10:23

Igår hade jag en jättemysig kväll med mina tjejor, vi pratade en massa om vad som har hänr senaste åren och vad som kommer hända. Det är mycket på gång nu i vårat tjejgäng med finaste fröken S som ska flytta till USA och jobba där i 1-2 år och goaste D som ska bli mamma. Är så himla glad över att vi har varandra och vi ska träffas nu på söndag igen , lycka !   


Idag ska jag faktiskt iväg på "äventyr", jag ska till Skåne på en liten mini bloggträff hos finaste Malin (Fnulan). Malin har i helgen gått från att bli sambo till fru, så ett JÄTTE stort grattis till henne och framförallt hennes man som har fått en så underbar hustru !

Jag har aldrig träffat Malin förrut, men jag har följt henne blogg länge, så det känns jättekul att äntligen få krama om denna goa tjej. På vägen dit kommer jag dessutom plocka upp sötaste Ann-Sofie (Sojka) och hennes väninna, det ska bli mysigt att träffa henne igen. Det kommer nog bli en jättemysig kväll med lite grillning & många trevliga människor.  Jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg att ta kort och berätta om kvällen i veckan.


Detta blir min sista semestervecka och vi har lite lagom planerat, dessutom ser det ju ut att kunna bli lite bättr väder så jag ska försöka njuta av ledigheten så mycket jag bara kan !

Hoppas ni har det riktigt skönt därute mina vänner !


Jag vid Hovshallar

 



 
 
Fnulan

Fnulan

23 juli 2012 11:22

TACK min vän, ska bli härligt att krama om dig!!!

http://bloggfamiljen.se/fnulan

 
malin-helena

malin-helena

23 juli 2012 12:52

Det där låter som att nu får en mycket fin dag/kväll. :) Hoppas det inte kommer blåsa lika mycket på er som det gör på mig här uppe. Trodde nästan jag skulle blåsa bort när jag gick hem från gymmet nyss!! :P

Känns lite tråkigt att börja jobba igen.. Men men, det är så det är.
Mamma ska bjuda mig på en Helsingforskryssning. Så det blir inte jätte långt men ändå. :) Kommer nog bli en super fin tur. Varken jag eller mamma har varit i Helsingfors förr så det blir väl mest strosa runt där i 2 dagar och se oss om, äta gott och sådär. :)

Känns skönt att jag fortfarande har den veckan innan hösten kommer och det blir låååång innan någon ledighet igen.

Ha en toppen fin sista semester vecka nu!
Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

23 juli 2012 14:57

Åh så skojigt med en liten bloggträff igen för dig. Ska bli kul att höra om den sedan.
Jag har kikat in här då och då, men varit väldigt dålig på att kommentera, har inte direkt prioriterat min blogg eller datorn alls nu ett tag - orkar inte riktigt.

Jo du har rätt, min sommar har varit upp och ner, några fina dagar, andra mindre bra som man mest vill glömma, men så kan det vara. Denna veckan skulle ju jag och min pappa vart iväg på en tur, men eftersom stackarn bröt foten så blev ju hela turen inställd och det sörjer väl både han och jag.

Ha en fin sista semestervecka nu.
Kram

http://patriciac.blogg.se

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

23 juli 2012 15:32

JAAAA!!!!! :) Snart ses vi! Äntligen. :)
Kramis!♥

http://www.sojkasframtid.se

 
Thessan

Thessan

23 juli 2012 16:00

det kändes helt ok att börja jobba å det va riktigt roligt att träffa alla underbara kollegor igen =) Nu öser regnet ner där ute å jag ska bara mysa hela kvällen lång här inne i värmen =)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

23 juli 2012 17:09

Ångrar nästan att jag inte följde med ikväll men vi har kompisar här från Stockholm så jag får prioritera det. Ha så kul!

http://yoycefunderingar.blogspot.se

 
Johanna

Johanna

23 juli 2012 19:03

Hoppas du får det trevligt! =)

Ja, man kan inte gå och tänka hemska saker skall hända, då får man sluta leva. Men glömma från man inte heller göra. kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Kashaya

Kashaya

23 juli 2012 22:13

Låter som en mysig liten bloggträff.=)

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

24 juli 2012 09:46

Tack fina du för igår! Otroligt skoj att ses igen!! Och det blir bara roligare och roligare att följa varandra! ;)

Kramis!♥

http://www.sojkasframtid.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards