MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Bäst med denna sommaren

Av Vivi - 2 augusti 2012 20:00

Det har varit en bra och avslappnad semester och även om vi haft lite mindre sol än jag hade hoppats på hade vi iaf en kanonvecka förra veckan då jag fick sola & bada !

Sommaren är ju inte riktigt över ännu, men jag listar sommarens favorit nu ändå !


BÄST MED SOMMAREN 2012


- Mina nära & kära !

Jag har haft många sköna dagr med släkt och vänner och är så tacksam för att jag har så fina människor i mitt liv.


- Salta bad

Ledsen ni på östkusten, men inget slår faktiskt ett dopp i det salta havet på västkusten!


-Bloggträff

Är så glad för min egen bloggträff i maj då jag fick träffa underbara bloggisar, men även den senaste träffen hos Fnulan var hur mysig som helst. Tänk vad mycket underbara människor det sitter där bakom skärmarna !


- Konsert

Bruce Springsteen levererade som alltid, riktigt glad att vi kom iväg på en konsert i sommar.


-Utflykter

Jag älskar att åka på utflykt, speciellt på bjärehalvön. Allra bäst är att ha med egen picnic korg, men mysiga cafeér fungerar det med !


-Bröllop

Det är alltid underbart att få näravara vid ngt så stort !


         


Sedan finns det en annan sak som varit väldigt bra med denna sommar, men det får jag berätta vid ett senare tillfälle !   


Vad har varit bäst med er sommar ?


 

 
 
Linda

Linda

2 augusti 2012 20:30

Det bästa med min sommar har varit att jag har varit hemma hela sommaren med alla barnen...och en hel sommar med lilleman.
Gotlandsresan hör såklart också till de bästa delarna.
Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
chris

chris

2 augusti 2012 20:32

härligt :)

http://chriisss.blogg.se

 
madelein - sexbarnsmamma

madelein - sexbarnsmamma

2 augusti 2012 21:07

:-) Många bra saker med sommaren :-) Kram!!
Tack för din fina kommentar, det är viktigt att gå sin egen väg även om det känns jobbigt ibland.

http://madelein.se

 
Fnulan

Fnulan

2 augusti 2012 23:14

Fina Vivi!!!!

http://bloggfamiljen.se/fnulan

 
fina frun

fina frun

3 augusti 2012 03:47

Ett dopp i det blå på Västkusten slår det mesta (när temperaturen är rätt ;)
Det glädjer mig att du haft en fin sommar!

http://finafrun.se

 
Hanna

Hanna

3 augusti 2012 13:02

oj vad nyfiken jag blev nu! Vad är det där som du inte vill berätta om?!?!
Låter i varje fall som du haft en fin sommar, och jag kan erkänna att jag fortfarande är besviken på att jag inte var med på bloggträffen, fast sedan fick jag ju jobbet i Norge just under den perioden, så jag får väl ta det goda med det onda...
KRAMAR

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
trollet

trollet

3 augusti 2012 13:10

Ett åskväder blir aldrig riktigt lika maffigt i stan... har oxå några härliga åskminnen från barndommen hos mormor i hälsingland=))
Bäst med sommaren har varit att vi varit bra på vardagslyx... ta vara på dom få solglimtar som kommit när vi varit lediga... att jag ÄNTLIGEN fick upp Mia till stugan... Älska sommaren även när den är dålig;)

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

3 augusti 2012 16:16

Åh vad roligt en bra sak som vi inte får veta, hm har du blivit gravid?
Du som älskar mode, att du inte blir fashion hunter, kika min blogg;)

http://hummingbird.blogg.se

 
♥Sojka♥

♥Sojka♥

3 augusti 2012 16:50

Underbar somar med andra ord! :) Och en sommar med Fnulan och Vivi blir den oslagbar! ;)

Kram!

http://www.sojkasframtid.se

 
Eleonore

Eleonore

3 augusti 2012 22:38

Fu verkar ha haft en underbar sommar verkligen :D och som sagt den är ju inte över än! Finns gott om tid att göra fler roliga saker! Bloggträffat är ju otroligt roliga och jag ska nog se till att ordna en eller åka på någon under nästa år, vore så kul st träffa alla härliga människor man bara pratat med till slut!
Hihi hoppas du får till ett bidrag denna månad men förstår som sagt att du inte orkat eller haft tid under semestern ;)
Kramar!

http://fikamed.wordpress.com

 
Fiffi

Fiffi

4 augusti 2012 09:11

Åh jag hade oxå velat gå på Bruce!!!! Syrran och hennes sambo bilade ner och tittade på fredagen, de hade en plats över i bilen och även 1 bilj men jag hade inte barnvakt :O(

http://prinsessbakelsen.blogg.se

 
Linda

Linda

4 augusti 2012 22:34

Blir allt lite nyfiken på vad som har varit väldigt bra den här sommaren för dig, men som du inte ännu berättar...jag funderar och funderar och 'fnular' på vad det kan vara ;-)
Det bästa den här sommaren är att jag har fått vara hemma HELA sommaren med alla barnen...och så veckan på Gotland...och så finns det alltid små pärlor som glänser lite här och var i minnesbanken ;-)
Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Mia

Mia

7 augusti 2012 14:50

Haaaallloj, gjorde också en lista, kolla in får du se!

Skönt att vara tillbaka ändå, kanske för att jag har ledighet kvar och att det nya hägrar inte alltför långt framöver :-D

Grekland var magiskt igen, kanske ännu mer då vi löste upp en del trådar och bestämde nya mål för oss och familjen! det blir superbra detta här!

Kramar i massor ♥

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards