MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Groupon

Av Vivi - 24 augusti 2012 15:45

Jag älskar ju reor och erbjudanden, vem gör inte det ?!

Känslan av att man gör ett fynd och att man "sparar" in pengar är lika roliga varje gång !

För ett tag sedan fick jag chansen att prova på att handla via groupon.se


    




Du hittar bra priser och rabatter på en massa saker som kläder, prylar, weekendpaket och resor!Det fungerar på det sättet att du väljer ett erbjudande du är intresserad av och klickar på köp, sedan får du antingen hem en vara direkt eller en rabattkod, det beror lite på vad du köpt. Det står alltid tydligt vilka villkor som gäller för varje erbjudande.


Jag valde att köpa en rabattkod på figursydda skjortor,

det passade ju extra bra eftersom maken fyller år denna helgen.  

Vi har inte fått hem skjortan ännu, men själva köpet hos groupon gick väldigt smidigt.


Det ni ska tänka på är att alltid läsa villkoren noga

och om ni köper en rabattkod kan det vara ba att besöka butiken rabattkoden gäller i innan köpet för att kolla vad för varor de har och vad priserna ligger på.


 

 



 
 
Johanna

Johanna

24 augusti 2012 16:22

Bra erbjudande är aldrig fel! :)
Ja mycket skönt med helg :)

ah ja då förstår jag, drygt när man måste vänta.... :/
kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Rinki

Rinki

24 augusti 2012 18:08

Min sambos föräldrar är väldigt bitna av Groupon och visserligen är det trevligt att ta vara på reor och sådär men själv har jag inte varit så aktiv.

Jag älskar förresten Sunes sommar-videon som du postade nedan, älskar den tokmycket <3.

Sv: Tack så jättemycket, verkligen för dina fina ord angående min recension. Jag tycker alltid att det är läskigt att skriva på engelska och speciellt när hela inlägget är på engelska, men det känns jätteskönt att få sådana här fina kommentarer angående det <3. Tack! Jag rekommenderar boken verkligen.

Jag är jätteglad att du har en sådan fin man och fina vänner runt omkring dig, jag hoppas att du mår bättre, även om det tar tid så får du verkligen ta din tid <3.

Hoppas att du också får en bra helg.
Puss och Kram!

http://rhulth.wordpress.com

 
madelein - sexbarnsmamma

madelein - sexbarnsmamma

24 augusti 2012 19:48

Jag gillar Groupon

http://madelein.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

24 augusti 2012 20:05

Alltid bra med bra erbjudande o smidig shopping;)Jaaa jag älskar mina nya skal ifrån merskal.se...nu måste du verkligen skaffa dig en ny mobil så vi kan spela emot varandra;)
Näää lugnt i helgen, fästman fyller idag så det blev lite kräftor ikväll o lite vin;)Nu snart film;)Kika in vad jag har fått hem förresten;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Linda

Linda

24 augusti 2012 21:49

Ja, vem gillar inte reor och erbjudande. Jag gör det iaf!! Har precis gått med i groupon efter att min chef pratat sig varm om alla weekend resor han och sin sambo har gjort till så himla bra priser. Där finns verkligen mga bra erbjudande. Hade jag inte redan bokat en helg i Visby till mig och maken, ja då hade jag lätt bokat ngt via Groupon...nu får jag leta upp ngt bra bara till mig ;-)

Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

24 augusti 2012 21:50

Har du googlat groupon`? Jag tackade nej att blogga om dem efter jag hade gjort det...

Trevlig helg på er!

http://www.teskedsmamma.se

 
jessica

jessica

25 augusti 2012 10:26

höstshopping har för mej blandade känslor... lite vemodigt att man går en lååång mööörk kaall tid till mötes, men alltid roligt att shoppa=))
Fin ros!!

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
ADARAS.se

ADARAS.se

25 augusti 2012 11:51


Groupon är verkligen en awesome sida!

- Hihi ja visst är de roliga! :D Håller med om att "sanning" kan vara lite tråkigt när man redan vet så mycket om varandra. Men konsekvens är alltid lika kul, hahah!
Åh underbart! Älskar verkligen Yankee candles! :)

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards