MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Äntligen fredag...

Av Vivi - 7 september 2012 09:00

Jag äntligen fredag!

Idag vaknade man med halsont, lite småsnorig och träningsvärken Märta (varför brukan man säga Allan ? Varför inte Sture, Jens eller Märta?). Näsan och halsen blev väl bättre efter en varm dusch, men jag kände mig tillräckligt ynklig för att unna mig att köra inom Seven Eleven och köpa mig en Latte och en ngt gott till eftermiddagen ----->

 


I helgen ska vi iväg på fest hos en av makens bästa vänner, det blir 30års fest med TexMex-tema nere i skåneland, eftersom jag kör hem blir det nog inte en allt för sen kväll, men det blir nog väldigt trevligt ! 

Eftersom jag älskar temafester ska vi se om jag kan gräva från en singoalla topp eller poncho ur gaderoben, ngt åt det mexikanska hållet borde jag nog hitta.


På bloggen trillar lite inlägg in som vanligt, bland annat lite musik och en utmaning !

Har ni några roliga planer till helgen ??


 




 
 
Fina Frun

Fina Frun

7 september 2012 10:49

Hoppas du håller dig frisk till festen då!
Helgen är än så länge oplanerad. Vi får se vad som händer!

http://finafrun.se

 
Ingen bild

La mor

7 september 2012 11:04

Stackars min älskling, pffft pffft. Thomas kanske vill låna pappas hatt? Ha det så trevligt....:)

 
Anna

Anna

7 september 2012 11:16

Låter inte som att du är på topp heller :/ Hoppas det inte blir värre nu när ni ska iväg på skojigheter i helgen. Låter trevligt med temafest :)

Melody hade 40,8 gradera feber nyss när jag kollade så nu petade jag i henne en ipren. Annars vill jag helst bara ge henne på natten. För mycket medicin kan aldrig vara hälsosamt... Men 40,8 är lite väl högt. Stackaren mår ju jätte dåligt :( Hoppas det går över snart!

Ha en bra fredag trots att du känner dig lite okry.
Kram kram

http://livetmedskorpan.blogg.se

 
Hanna

Hanna

7 september 2012 13:46

Jätteroligt med temafester! Hoppas du fick till något bra mexikanskt!
KRAM

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
jessica

jessica

7 september 2012 17:30

Temafest är kul, bilder vill vi ha!! =)) Kör försiktigt!!
Är oxå förkyld så jag tillbringar dagen i skuggan... blir väl mat och vin till kvällen kan tänkas;)

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Jenny

Jenny

7 september 2012 18:24

Låter kul!
Kvällens planer är att åka till Valand i Göteborg och se Mindghost spela (Johans band). Sista spelningen på ett tag för nu ska de börja skriva nytt material. Ska åka iväg om ett par timmar med en väninna och ta ett glas vin och snacka skit på något lugnt ställe innan spelningen :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

7 september 2012 21:28

Usch, dessa förkylningstider. Jag tycker det har dragit igång tidigt i år...trist...hoppas du känner dig bättre när det är festdags!
Här är det lite akitivtetsstarter i helgen + kalas- och övernattningskörningar + att jag har tänkt ta mig till Sofiero för att fotografera lite...där är visst hundutställning i helgen så troligen kan det förutom foton på blommor och slott även bli ett eller annat på ngn hund....
Trevlig helg till dig och maken.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards