MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Ohhh goodie ... Tack !

Av Vivi - 21 september 2012 09:00

Jag läser ju många olika sorters bloggar, vardagsbloggar, åsiktsbloggar som går lite djupare, bloggar som är humoristiska och även de bloggar som kanske inte går lika djupt utan bara underhåller mig.

Jag har ganska nyligen börjat följa en blogg som heter Adaras, en blogg fylld av små skönhetstips och olika spännande event m.m Det är nästan mer ett nätmagasin än en blogg och den tillhör den sistnämda kategorin.


Nu måste jag få skicka ett stort tack söta Ida som driver Adaras för häromdagen fick jag hem ett paket med en massa fina grejjor. Detta bara för att jag hade skickat henne ett ansiktpulver som hon gärna ville ha och jag råkade ha ett oanvändt i mitt badrumsskåp. Hon undrade om jag ville sälja eller byta och jag sa att hon fick skicka ngt litet om hon ville, men jag fick ett jättepaket med massa roligt. Tack snälla Ida !!!

Här kan ni gå in och läsa närmagasinet/ bloggen Adaras !


En massa roligt !!!

   



 
 
Mia

Mia

21 september 2012 09:18

Åhh va gulligt, tänk vad som händer för att man är lite bussig själv, ger större vågor på vattnet än man kanske tänkt från början ♥ Godhet som föder mer godhet gillas :-D

Tack söta, känner mig som en puma, med lite för tjock päls (haft vinterpäls året runt typ hihi) och ska som du säger bara tänka efter före så jag kan fortsätta unna mig livets goda, bara i mindre portioner och inte lika ofta. Ska alltså lära mig att säga NEJ TACK (gick bra i onsdags och fick så fin feedback av en av mina "vinkonossörvänninor" att mitt goda LOKA-inflytande gjorde att hon bara tog ett litet glas bubbel samt ett glas rödvin denna kväll!!).

Har ökat vardagsmortionen lite grand och tänker på vad jag har på fötterna, och tar det succesivt så det inte blir för mycket från början.

Fredagskramisar i massor :-D

http://fredthevov.blogg.se

 
Fina Frun

Fina Frun

21 september 2012 09:32

Men vad gulligt av både henne och dig :)

http://finafrun.se

 
Sarah

Sarah

21 september 2012 10:32

Va mkt saker du fick :) De va ju kul :)

http://CheerSarah.devote.se

 
Johanna

Johanna

21 september 2012 10:34

Bra när man kan hjälpa andra! :)
Ja jag tror du är med i gruppen :)
Inte jag som gjort loggan, fick hjälp av en tjej! =)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

21 september 2012 11:04

ÅH hon är ju så rar Ida verkligen!!!Hon är grymt duktig!Åh himla fint gjort utav dig!Jaaa kattbilden dom gjort är grym,inväntar på att det skall komma en hund,tihi;)Himla jordnära tjejer med, det gillar jag!
Skönt med helg verkligen! Blir plugg för min del måste få klart första uppgiften på andra kursen, har inte mkt kvar nu!Krångligt är bara förnamnet, hehe..
Tack finaste du för den fina kommentaren om min bild;) Blir alltid glad av positiv feedback =)

http://hummingbird.blogg.se

 
Carolina

Carolina

21 september 2012 11:28

Ja jag tror de blir kul och mysigt :D !
Åh vad mysigt vad ska du se ? :D
kram

http://www.rolina.blogg.se

 
Emm

Emm

22 september 2012 12:28

Jag läser Idas blogg! Tycker den är riktigt bra! Hoppas allt är bra med er! Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
ADARAS.se

ADARAS.se

22 september 2012 18:14

Men ååh vad söt du är!! :D Hihi kul att du blev glad! Blev verkligen glad för pulvret, har inte hunnit testa det än men ska skriva om det på bloggen snart! :D

http://adaras.se

 
ANGELICA.BLOGG.SE

ANGELICA.BLOGG.SE

27 september 2012 11:58

Oj vad mycket fint du fick :D

http://angelica.blogg.se

 
I am Baam

I am Baam

28 september 2012 06:23

Åwh vad snällt av henne :) och vad snällt av dig! :)

http://iambaam.blogg.se

 
CASSANDRA

CASSANDRA

1 oktober 2012 20:11

roliga saker :D

http://cassandras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards