MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Helgen och sista chansen !

Av Vivi - 1 oktober 2012 11:32

Jag har haft en så jättemysig helg!!


-Jag har fått chansen att sakna maken lite grann

-Jag har varit på både VÄLA & IKEA och fått med mig ngt litet hem (ugglan t.ex.)

-Jag har ätit massa gott

-Jag har fått umgåtts med två av mina fina tjejjor, skrattat spelat Buzz och annat mys!

-Jag har haft en jättemysig söndag med övernattning hos mina föräldrar och blivit bortskämd en massa!!


Massa gott har det blivit i helgen....

     


En väldigt bra helg helt enkelt !

Nu ahr jag två dagar på mig att göra listor, packa och fixa inför resan. Det viktigaste är dock fixat med både hus & kattvakt. På onsdag sticker vi, vilket fortfarande känns tämligen overkligt!

Har fått in några riktigt härliga gästinlägg, tusen tack för era underbara historier!!

Det finns fortfarande chans att vara med och skriva ett gästinlägg, men jag måste ha det senast kl 12 i morgon så att jag hinner lägga upp det på eftermiddagen !


Nej nu ska jag slänga mig i soffan ett par timmar, har av någon anledning sovit fruktansvärt dåligt de senaste två nätterna, kan det vara så illa att det handlar om abstinens efter maken ??

Det blir till att slappa lite nu och sedan hålla tummarna för att jag sover riktigt gott i natt så jag återigen kan krypa upp i hans fantastisk trygga, starka och sexiga armar !!   


Kramar !!!

 
 
trollet

trollet

1 oktober 2012 12:04

Din tallrik ser helt gudomlig ut... hungrig!!
Skriver ett inlägg ikväll så kan du välja om du vill ha eller inte=))
Jag har faktiskt oxå 2 Eva... båda mycket fina om än på olika sätt;)
Sov gott!! (hihi)

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Fina Frun

Fina Frun

1 oktober 2012 12:43

Det låter verkligen som en jättehärlig helg!

http://finafrun.se

 
Johanna

Johanna

1 oktober 2012 15:58

Hihi tack kära du för din fina kommentar.... :) Jag avslöjar det sen. eller ja du får se det när du kommer hem från semestern ;) ja om jag nu vågar göra det :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

1 oktober 2012 16:58

lät som en härlig helg :) och vilken härlig tårta du bakat :D
plötsligt blev mitt sockersug här igen ;)

tack för att du dela med din historia och dina fina ord. vi pratar och pratar. om allt! vi har sagt saker som ingen av oss trodde vi skulle prata om. varje kväll innan vi somnar pratar vi om hur dagen vart. men ändå är rädslan där. tänk om han inte vill längre och det bara är jag? :( men får lita på vad han säger helt enkelt. och vilsen är bara förnamnet. man känner sej så sjukt förvirrad och vilsen så man vet varken in eller ut tillslut. men får kämpa vidare...

tack för den fina goodiebagen förresten :) glömt bort att tacka :)

kramar

http://johannaspratstund.blogg.se

 
ANGELICA.BLOGG.SE

ANGELICA.BLOGG.SE

1 oktober 2012 18:00

Låter som en riktigt toppenhelg :D

http://angelica.blogg.se

 
ADARAS.se

ADARAS.se

1 oktober 2012 20:50

oh vad gott allt såg ut!!

http://adaras.se

 
Emm

Emm

1 oktober 2012 21:14

Vad allt på bilderna såg gott ut! :) Jag hoppas du haft en underbar 1:a oktober. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

1 oktober 2012 21:19

Hoppas du får sova riktigt gott inatt och ha en skön semester!!! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

1 oktober 2012 21:33

Det låter verkligen som om du har haft en toppenhelg!!

Hoppas du kunde sova några timmar på soffan. Det är nog lite abstinens efter maken som har gjort att du har sovit mindre, som du säger. Själv brukar jag sova riktigt illa när J är iväg. Undrar hur den här veckan ska bli. Han åker iväg imorgon och kommer inte hem förrän på söndagkväll...första nätterna lär sömnen bli si och så men sedan kanske man sover av ren utmattning av sömnbrist + fullt hola baloo under dagarna ;-) Jaja, det är bra att längta efter varandra ibland. Vi gör det alldeles för sällan här i huset...
Kram till dig :-)

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

2 oktober 2012 11:19

Nemen så mysigt att bli ompysslad hos mor och far! Vilken festmåltid! NOMNOMNOM! Får se om jag hinner skriva ett inlägg då. Tolv. Hm. Fyrtio minuter, Joda!
KRAMAR

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

2 oktober 2012 12:23

Vet du, jag är inte bara lite avundsjuk på dig som ska resa iväg nu snart. Åhh vad jag också vill till solen och värmen.

Så mycket mys du har haft och mumsigt du ätit i helgen:)
Att du sovit dåligt beror säkert på abstinens efter din man. Jag har i alla fall oerhört svårt att sova om inte min sambo ligger bredvid hihi.

Jag lovar att vara rädd om mig - du också<3
Massa kramar

http://patriciac.blogg.se

 
Anna

Anna

2 oktober 2012 23:17

Jag kan försöka skriva ihop ett fästinlägg imorgon bitti om du vill?!
En eller annan reseberättelse ska jag väl kunna gräva fram :-)
Åh vad avis jag är på er! Gud vad gött att få lämna regniga Sverige och åka till paradiset :-)

http://Livetmedskorpan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards