MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Inte tid att bli sjuk....

Av Vivi - 30 november 2012 08:30

*GÄSP*

Idag är jag riktigt seg och det trots att jag sovit bättre i natt än vad jag gjort på hela veckan.

Kanske är det den där förkylningen som legat i gömmorna som vill titta fram, men den gubben går inte , nej nej nej...

I morgon ska jag träffa söta Johanna för en fika i Helsinborg och på kvällen har vi julfest med jobbet.

På söndag är det ju dessutom första advent och jag funderar på att ha en liten adventsfika på eftermiddagen.

Nej jag har INTE tid att vara sjuk inte !

Kan meddela att jag idag kom ihåg att ställa in motorvärmaren, vi har en automatisk sådan i vår bil och det är riktigt lyxigt att sätta sig i en varm bil när det är kallt ute.

  

Vad ska ni hitta på i helgen ?

Jag vet att Linda ska iväg till Gotland (om nu alla är friska), Johanna ska träffa mig, men vad hittar ni andra på ?

Här på bloggen kommer det upp inlägg som vanligt, bland annat lite foton på julgrupperna jag gjort i år !


Har förresten glömt att visa er hur fint det blev i min "temuggbak-hylla" ,

borde visat en förebild, men ni vet ...det där minnet osv.

 



 


 
 
Johanna

Johanna

30 november 2012 10:31

Jag tror det r för jag var på jobbet i onsdags. Så det rättar nog snart till sig snart igen.. Det blev ju rätt bra under helgen och efter läkarbesöket :)

Skönt du fick sova, hoppas du slipper bli krasslig! Inget kul sånt! Ja imorgon ses vi skall bli kul =) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Erica

Erica

30 november 2012 12:25

Så mysigt med adventsfika! <3

http://faithhopelove.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

30 november 2012 12:50

Nej, alltså jag har jag mått dåligt ganska så länge, och ett tag visste ju mamma om det (skolan ringde ju och sådär) men inte ens då fick jag förståelse, så det var lika bra att låtsas att allt blev bra av sig själv, så det är vad de får tro nu, tänker inte ens försöka prata med dem. Klarar mig utan att de ska veta om det. Räcker med att sambon vet.

Nej du får inte bli sjuk nu, men försök att inte stressa bara då är risken att det bryter ut och det vill vi inte. Mysigt med en fika med Johanna och julfest:)

Kramkram

http://patriciac.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

30 november 2012 13:48

Vad fint det blev!
Ja lilleman är sjuk här så helgen blir lugn och fokus på honom såklart..Igår kväll så han jag städa,dammsuga,tvätta golven och dammat allt för allt förbereda inför söndag då julpyntet förhoppningsvis skall upp;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Hanna

Hanna

30 november 2012 14:04

Det blev jättefint i hyllan!
I helgen kommer jag att jobba... fredag, lördag, söndag skall jag jobbba... måndag också om jag inte minns helt fel...
Haha.
KRAMAR

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

30 november 2012 23:51

Vi kom iväg till Visby, vad är väl lite förkylning ;-) En mysig dag är avverkad och två återstår :-)
Hoppas du får en trevlig dag i Hbg, stan är fint julljussmyckad och att julbordet är gott :-)
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards