MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

En helg att se fram emot....

Av Vivi - 14 december 2012 08:21



Fredag, härligt härliga fredag!

Denna helgen kommer bli ovanligt underbar.

Idag har världens bästa make ordnat biljetter till The Hobbit  , en film jagverkligen sett fram emot länge att se.

I morgon  åker vi till Båstad vid lunch för att gå på en liten julmarknad och sedan checka in på hotell Skansen för ett dygn av lyx ! Jag kan inte beskriva med ord hur otroligt mysigt de ska bli, bara jag och världens bäste man !  

 


Förstår att det är svårt att ha en lika bra helg som jags ka ha, men jag hoppas ni har ngt mysigt planerat ni med ?!


 


 
 
Mia

Mia

14 december 2012 09:19

Hmmmm nä jag tror inte vi får det mysigare än ni får ♥ likheten är väl att jag också får umgås o mysa med världens bästaste man jag mä ;-) (och det är inte tur från din o min sida, skicklighet är det, fånga o pussa lite grodor så vet man när prinsen kommer hihi)

Skönt om/när det löser sig, inte kul att misstrivas så på jobbet o känna sig down, vi är ju så många timmar på arbetet att några av dessa bör kännas helt ok om inte bra varje dag.

Mycket på jobbet har jag och om jag inte sagt det förut, smart är jag inte ibland precis o startar upp webshopen lagom till den här perioden på jobbet.

Sen händer det tråkiga saker privat, det reder nog ut sig men det blir inte lätt framöver är jag rädd :-( Fördelen med allt det är väl att vissa personer skjuter ut sig själva och kan aldrig backa bandet med det sagda orden, ibland ska man verkligen tänka före man säger något. Skönt att vi själva inte gjort samma så kan vi gå rakryggade vidare i livet :-D

Önskar er en fantastisk helg, dig o din fina o underbare man (hälsa från oss också med kramisar) Kraaaaaaaaaaaaaaaam

http://fredthevov.blogg.se

 
Bodypalace

Bodypalace

14 december 2012 09:55

Förväntar mig en recension sen ;) Hur 3D-effekterna var och så.

http://bodypalace.blogspot.se

 
Johanna

Johanna

14 december 2012 10:34

Ni kommer få det toppen! :)

Jag skall fixa mor och fars julklapp idag coh klippa mig, blir hämtmat och mys i soffan. Sen imorgon ska jag till madde och magen och baka pepparkakor innan min faster och hennes kompis kommer så vi skall käka och sedan stick på 30+ :) sen söndag sooova! haha

Ja, kanske skulle skicka in den till lokaltidningen som insändare..

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

14 december 2012 10:35

Åh avis vi är otroligt dåliga på att gå på bio här,hehe..Igår bokade fästman spa:t jösses vad nyfiken jag blev men fick inget veta. Han sade bara att jag bokar in 2 behandlingar till dig o 1 till mig..hehe..ser fram emot januari helt plötsligt nu;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

14 december 2012 19:36

Nej att få en lika mysig helg som du kommer få är nog svår, men du är så värd detta. Hoppas du kan slappna av och njuta riktigt ordentligt nu.

sv: Jag har faktiskt inte sett det på det visat att njursten/gallsten är som att bli misshandlad på insidan. Bra förklaring där, mycket pedagogisk precis vad jag behöver.

Stor kramm

http://patriciac.blogg.se

 
Linda

Linda

14 december 2012 20:34

Å,mysigt med bio och vilken bra start på en härlig helg ni kommer få.
Här ska det bakas och köpas gran!
:-)
Kramis

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards