MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Dagens...

Av Vivi - 20 december 2012 10:00

Dagens uppdatering:

I eftermiddag ska jag ge er en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv 2013 och vad det sspännande "projektet" jag pratat om är för ngt. Hade ett möte igår och det gav mycket energi och inspiration ! 


Dagens tanke:

Det är ju ingen id'e att stressa med julbestyren, jorden ska ju ändå gå under i morgon    


Dagens plan:

Sista jobbadagen innan jul, sista bloggdagen innan jul också faktiskt så mycket tid kommer spenderas här på bloggen idag kära vänner. Sedan blir det eventuellt till att börja göra lite julgodis ikväll.


Dagens tack:

Tack till alla som kommer in här och läser, hoppas ni stannar.

Man blir lite glad när man ser detta på bloggplatsen lista över veckans mest lästa bloggar...

21Trillingmamma och sjubarnsmor1 130
22~ Smått och gott hemma hos Josefin ~1 121
23вєввɑ - A Design...1 050
24EttVanligtLiv1 032
25MissVivis synvinklar1 029
26Stuteri Pepino day by day1 018
27Mensbloggen 969
28Virkade saker963
29SARIS PYSSELBLOGG953
30Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Dagens stripp:

   


Dagens foto:

Sista jobbdagen innan jul får man ju anstränga sig, en Nissa med headset

"Väkommen till tomteverkstaden"    *fniss*

Foto är förövrigt taget med instagram, vill ni följa mig där så heter jag: missvivi81

 

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

20 december 2012 10:05

Mmm smaskens med julbord verkligen! Spännande med projektet där!
Åh nu har jag julledigt eftersom dagis har stängt med;) Himla gött så man slipper stressa ihjäl sig i julhelgen.Ikväll skall de sista julklapparna inhandlas!
Alfred sussar sött nu och väntar på kaffesällskap vid 11 med, ska bli kul en vän som jag inte sett på länge trots vi bor nära.hehe..konstigt det där!
Grattis till listan där!Kul!
Skolan är färdig och jag har fått mitt sista betyg på min sista inlämningsuppgift som blev C,wihooo!

http://hummingbird.blogg.se

 
Margita

Margita

20 december 2012 12:09

Vad fin du är med din tomteluva! :) Ta det lugnt med julbestyren och ha en riktigt god jul!! Ser fram mot dina inlägg nästa år och är nyfiken på vad det kan innehålla. Låter som något bra i alla fall! Kram
Kul med statistiken förresten! Visst är det roligt med läsare, när man ändå skriver?!? hihi

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Tess

Tess

20 december 2012 13:09

Haha, fin nissa! =)

Sv: Jodå, trosorna rätt men har inte provat m skorna än =p.

http://motherwomanwife.blogg.se

 
johanna

johanna

20 december 2012 13:10

Ja, Magnus är så jäkla go, jag blev så glad hihi :) ännu mer kär! :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

21 december 2012 09:22

Du är verkligen den perfektaste personen till att jobba som kontaktperson för AB. Bara du känner att du själv kommer orka med. Jag är rädd att du tar på dig för mycket, lova mig att du själv inte kommer krascha<3
Hoppas att det kommer kännas bra med det "nya jobbet" också.

Säger det samma till dig, jag åker ikväll eller imorgon på morgonen så jag tror att bloggningen kommer ligga åt sidan till det att jag kommer hem igen efter ju. Men GOL JUL på dig finaste Vivi<3
Stor kram

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards