MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Godmorgon alla fina & grattis Anna !

Av Vivi - 9 januari 2013 09:45

Idag har jag hamnat i växeln igen, en snabb visit då min ersättare inte kunde jobba idag.

Nu har jag varit en vecka på min nya arbetsplats och ärligt talat är det lite skönt att komma tillbaka till växeln och få smälta alla intryck lite. Det är väldigt full i mitt lilla huvud, för varje regel finns det en massa undantag, men tjejen som lär upp mig är duktig & pedagogisk så det ska förhoppningsvis gå bra.


Eftersom jag har så mycket att göra nu så blir det ju lite mindre tid för bloggandet, men ni verkar ha förståelse för det, tack !!  Ni ska veta att jag saknar att inte kunna titta in till er oftare. Det komemr nog bli lite lättare när jag väl har kommit in i de nya rutinerna, men just nu är det lite mycket.


Vill passa på att gratulera min bloggvän Anna som fick en jättefin liten son igår, 

stort grattis till er !!!

Kommer sakna denna utsikten lite....

 




 


 
 
finafrun

finafrun

9 januari 2013 10:28

Det kommer alldeles säkerligen gå jättebra för dig på nya jobbet. Kram!

http://finafrun.se

 
Ida

Ida

9 januari 2013 11:15

Man blir väldigt trött av för mycket information! Alltid skönt med lite vila! ;)

SV: Ja man saknar havet ganska lätt när man är ifrån det. Är inte född vid havet men har varit mkt vid havet på sommaren. Dock är det väl minst 10 mil till närmaste kust härifrån. Men till sommaren ska jag va mer vid havet hade jag tänkt. :) Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
linda

linda

9 januari 2013 11:27

Sv: tänkte faktiskt på dig när jag skrev om bucket list :-)
Visst vill man bara till alla de söta girafferna!

Ja, det kan vara skönt att komma ifrån allt det nya och samla ihop allt och landa lite...
Hur är din utsikt på nya avdelningen?

Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

9 januari 2013 21:40

Men det är ju självklart att vi har förståelse för detta kära Vivi. Kan tro att det blir mycket att lära sig allt det nya. Tur att du verkar ha en bra person som lär upp dig.

Ja det är lite roligt med nagellack som skiftar i färg, då tröttnar man inte lika snabbt haha.

Det gick finfint på sjukhuset, nu hoppas vi bara att svaren visar att njurarna ser bra ut:)

Hmm, det var en lurig utmaning du gav mig. Jag är verkligen inte bra på att ge mig själv beröm. Ända sedan jag var liten har jag alltid hört att jag kan prestera bättre osv även om jag var nöjd med det jag gjort, så sådant sitter kvar för det jag gjorde då var aldrig tillräckligt, inte för någon. Men absolut, visst ska jag försöka.

Var rädd om dig sötnos!

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards