MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Hamilton

Av Vivi - 15 januari 2013 14:00

Att få maken att se en svensk film är lite som att locka upp en fisk på torra land,

men det finns ett undantag,,,

Hamilton!

Detta är en av de få svenska filmer maken vill se,

så i helgens filmhög lades nya Hamilton filmen!



Det var en riktigt bra film får jag säga, spännande och ganska välgjord tycker jag nog, speciellt med tanka på vilken liten budget de har om man jämför med

de amerikanska storfilmerna. Helt klart sevärd!

Sedan är det ju i sådana här filmer Persbrant gör sig bäst !

Hamilton får 3 tassar av 5


 

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

15 januari 2013 19:15

2:an var inte lika bra som ettan tyckte jag,hehe..men helt klart bra det är ju Persbrandt vi snackar om här!!
Jaaa eller hur en riktigt liten busunge, så himla glad jag lyckades fånga minspelet;)
Jaaaa underbart hade vi det på Asia Spa, såååå lyxigt!

http://hummingbird.blogg.se

 
Johanna

Johanna

15 januari 2013 19:33

Hej! Jag skriver till dig för du finns på min bloglovinlista. Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Jag vill tacka för denna tiden! Vill du ha fortsatt kontakt finns information om det på min blogg.

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

15 januari 2013 21:06

Åh, jag tycker Hamilton filmerna med Persbrandt är ganska så bra. Kanske inte de bästa filmerna, men helt klart sevärda:)

Åh vad du tjatar på mig haha^^. Nej det kanske inte är hälsosamt att vara missnöjd efter 60 minuter träning för andra, men för mig själv ser jag det inte som så farligt. Och jag slutade ju när kroppen inte orkade, så där tycker allt att jag är värd en guldstjärna:) Sedan försöker jag vara mer positiv, precis som du bad mig:)

Jag tror en sådan helg med din mamma kan vara behövlig:) Och lite shopping inne på Gekås är ju aldrig fel:)

Stor kram

http://patriciac.blogg.se

 
Jonnie

Jonnie

15 januari 2013 21:10

haha tackar :)

http://www.Alwaysfabulous.se

 
Rinki

Rinki

15 januari 2013 21:36

Kul att den var bra, jag är inte vidare bra på att se svenska filmer heller, lite tråkigt egentligen. Men när jag inte har så mycket tid för att se film, så blir det lätt att jag prioriterar andra filmer.

Sv: Tack så jättemycket för kommentaren angående min lärare och att det dessutom inspirerade dig tyckte jag var extra kul.
Tycker absolut att du också ska skriva ett sådant inlägg.

Vad roligt med det nya jobbet, jag håller tummarna för att det fortsätter att gå bra. Jag beklagar däremot att du inte haft tid till att återhämta dig, vilket jag anser är det viktigaste, men jag inspireras av din kämparglöd! Jag hoppas verkligen att du får tid för dig själv snart <3.

Lägenheten går det jättebra med, vi trivs verkligen och skolan det går faktiskt också bra. Det har varit en stressig höst dock, kursen Internationella Relationer har varit otroligt intensiv och nog det svåraste jag någonsin läst. Men den här sista kursen har varit väldigt intressant, har precis skrivit klar min hemtenta i den och har sista lektionen nu på fredag. Sedan börjar jag på ny kurs (andra delen av mitt breddningsår från antropologin) 22a som heter Socialt Arbete, på socialhögskolan i Stockholm, det ska bli spännande.

Kram på dig!

http://rhulth.wordpress.com

 
Tess

Tess

15 januari 2013 21:53

Haha, känner igen d där! Så fort han får veta att d e en svensk film så går den bort =p

http://motherwomanwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards