MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Snart påsk

Av Vivi - 19 mars 2013 19:52

Det är blåsigt och jäääkligt kallt, storm här nere!

Det är tisdag ... jag har sovit dåligt och idag tog jag blodprov, ngt jag avskyr...

MEN VET NI !!!

Nästa vecka är det kort vecka, det är påsk nästa vecka och jag tror minsann att våren kommer börja visa sig på riktigt, jag känner det på mig. I veckan händer det inte så mycket, men till helgen blir det bokbytarträff igen, hemma hos mig denna gången. Har läst lite dåligt senaste tiden, men jag hoppas jag hinner läs ut den senaste deckaren jag håller på mig innan dess.

Hmmm inte jätte mycket intressant i mitt liv just nu kanske ... eller ???

MOHAHHAHAHA

Kanske skulle ta och skaffa lite vår inomhus !

 

 
 
Ida

Ida

19 mars 2013 20:25

Ja våren borde visa sig nån gång. Det behöver ju inte bli 20 grader med en gång men det får gärna börja bli plusgrader hela tiden.

SV: Tack! Ja det kanske jag ska vara lite oftare. Trivdes faktiskt i den outfiten, även om jag kände mig lite felplacerad då ingen annan vuxen var utklädd. :p Men jag va klart snyggast av de vuxna ändå. Hehe! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Liene

Liene

19 mars 2013 20:38

sv: Det är sant att vi förstör för oss, dock är det Gud som är i kontroll av precis allt och hans vrede är nära på grund av människors olydnad. Men nej, han skadar aldrig dom som är hans och dom som omvänder sig och söker honom. Jag tror på det som står i bibeln om Gud, han är den han är. Om vi försöker ändra hans bild förminskar vi honom, det blir att förlöjliga Gud.

Fina tulpaner :) Vi får hoppas på att vårvärmen kommer fort.

http://lifefromwithin.blogg.se

 
chris

chris

19 mars 2013 23:58

skönt att du får lite ledigt då :)

http://chriisss.blogg.se

 
Sofia

Sofia

20 mars 2013 13:04

Nej det handlar ju om jätte mkt pengar så glad nu i efterhand att det inte blev av...
Vilka vackra blommor, sånt mår man alltid bra av :)

http://bian.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

20 mars 2013 17:13

Fina tulpaner du har ;-) Ja man längtar verkligen efter våren nu och tulpaner känns så vårigt tycker jag !

http://cupcakes-ochannat

Vivi

21 mars 2013 13:52

Kommer tyvärr inte in på din blogg, men tack för din kommentar !

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

20 mars 2013 18:49

Jaaa och vart tog vårvärmen vägen?Förra påsk vara ju ljuvlig om jag inte minns helt fel;)
Ja det är hemskt myndigheterna uppmanar ju att man skall anmäla näthot till polisen eftersom ett näthot väger precis lika tungt som ett hot IRL. Antalet anmälningar har ökat så det är ju bra att folk har börjat anmäla tycker jag!
Hm ja men bara för att det har varit mobbade och kommit så långt så tycker jag inte dom är bra för det;)Men givetvis en bra boost för dom;

http://hummingbird.blogg.se

 
Emm

Emm

20 mars 2013 19:34

Åhh vad mysigt det låter med lugn inför påsken. :) Hoppas få lite plusgrader tills dess. kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

21 mars 2013 09:42

Visst kan den här förbaskade snön och kylan försvinna nu! Men känns som det kommer bli bättre så fort påsken är här :D Är ju underbart med kortvecka och vårkänslor!
Tack snälla för dina fina ord. Vet inte vad som hänt med mig, har aldrig haft tålamod att pyssla men nu så! Hoppas vi får se lite av ditt påskpynt :D
Kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards