MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Peter Jöback - I love musicals

Av Vivi - 7 oktober 2013 09:45

Ingen bäbis än så länge ...
Jag trodde nog att konserten i lördags kanske skulle sätta igång något , men icke... pyret måste helt enkelt njutit lika mycket som jag gjorde.


I love Musicals med Peter Jöback kan nog vara det absolut bästa konsert jag gått på, tilochmed barndomsidolerna Depeche Mode och Bruce Springsteen får stryka på foten där. Det var magisk helt enkelt och att ha sittplatsen på första rad gjorde inte saken sämre. Tusen tack min älskade make, du är så bra på att få tag på biljetter och ta tag i sådana här saker när chansen erbjuds !!

Peter Jöback är ju en helt fantastisk artist, jag blir så imponerad över hur brett register han har och med vilken känsla han framför låtarna, jag satt trollbunden flera gånger. Han hade även med sig en fantastiskt orkester och fantastiska gästartister. I LOVE MUSICALS helt enkelt !!!!

   

I slutet av kvällen satt hela teamet och skrev autografer, jag kunde ju inte låta bli att gå dit. Jag fick tillochmed ett kort på mig och Mr Jöback him self !! Yey !! Fick ju också frågan när jag var beräknad och det var lite roligt att säga "för två dagar sedan" , pyret har hållt sig inne endast för denna kvällen skull !

  

Jag innan konserten !


 


Jag & Peter        

 
 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

7 oktober 2013 10:11

Åh vad kul att du fick se konserten!!!!
Och vad säger vi? Innan 10/10 va? ;) 131010 är enkelt och häftigt, hör du det pyret?

http://Www.teskedsmamma.se

 
Margita

Margita

7 oktober 2013 10:38

SÅ härligt att du hann vara med om denna konsert! Peter är ju fantastiskt bra och så verkar han så ödmjuk och go också!
Tack förresten för dina fina ord om min omplacering av Caelyn. Ja, vi får väl se om det plötsligt händer! ;) haha
Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
ronja

ronja

7 oktober 2013 11:17

sv: Ja visst är det :/ Vi ska vara hos veterinären klockan 2 idag!

http://tjurens.blogg.se

 
Bodypalace

Bodypalace

7 oktober 2013 13:54

Jag säger bara, gå och se Rock Of Ages. Sjukt bra musikal!

http://bodypalace

 
En plats i solen

En plats i solen

7 oktober 2013 17:30

Pyret kommer på onsdag ;)

härligt du är nöjd och att du fick kramas lite med Jöback :)

Ja, jag har perioder där jag drömmer helt sjukt, jag börjar nästan tror jag måste ha sex, eller något, sexdröm inatt igen haha..... hur tolkar man det annars? :P Jag vet när jag var sambo med A hade jag typ en månad där jag drömde helt sjukt, var ju helt knäckt vissa morgnar och ibland fick han väcka mig för jag hade massa skumma saker för mig i sömnen!

Japp, jag kommer när pyret är ut och jag är välkommen! Kram

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

7 oktober 2013 18:29

Men nu börjar det bli bråttom om jag ska vinna! Du har 5 och en halv timme på dig! Skynda Skynda ;)
Förstår att du är glad att hu hann vara med om det där. Han sjunger fantastiskt bra!

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Junitjej

Junitjej

7 oktober 2013 18:46

Vilken vacker mage!

http://junitjejen.se

Vivi

17 oktober 2013 11:36

Tack!!

 
Ida

Ida

7 oktober 2013 22:02

Va kul att ni hann med det innan bebisen tittade ut. Det närmar sig den 14:e. ;) Jag antar att han var lika mysig som han verkar? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

7 oktober 2013 22:32

Det är med spänning varje gång jag besöker din blogg. Tänk, nästa gång jag går in här kanske pyret har hittat ut hihi:)
Men vad roligt att det var en så bra konsert. Han är väldigt begåvad Jöback:)

Stor kram

http://patriciac.blogg.se

 
Sojkas framtid

Sojkas framtid

8 oktober 2013 11:45

Så fin du är hjärtat! Vilken förändring här och i bloggen! Snart får du uppleva det coolaste som finns! :)

sv:Tack så mycket! Glad att jag liksom fick på honom flugan. ;)
Ja Elias tar ju mer tid än vad man tror trots att han är så lugn. Vi lämnade Elias till svärmor igår och då hade Isak och jag egen tid tillsammans. Så mycket lugnare blev han. :)
Så det får göras oftare! :) kram <3

http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards