MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Julklappstips

Av Vivi - 15 december 2013 12:00


 


Alla julklappar är inhandlade, gjorda och inslagna ! *Phu!*

Älskar dock att slå in julklappar och det är ganska roligt att köpa dem också, speciellt om man hittar något riktigt bra och det har jag gjort i år, iaf till vissa... he he !

Tänkte jag skulle dela med mig av lite bra julklappstips om det är några av er som behöver det !


-Varför inte ge bort en fotoprodukt ? Kan vara lite tajt med leverans innan jul, men en mugg, drinkunderlägg eller fotoalmenacka med roliga foton du tagit, brukar vara uppskattat!


- Coolstuff.se & Bluebox.se har en massa bra grejjer i alla prisklasser som inte finns över allt. Varför inte godisaskar med Darth Vader, en mini-läslampa, en nagellackstork i form av en apa, godisautomat ?


-Gör en egen lyxask med lyxigt kaffe, the & choklad! Finns ju ofta att köpa i delikatess butiker eller en Goodiebag med engångsartiklar som ansiktsmask, hårinpackning, bodylotion osv. ? 


-Egna presentkort som 200kr att handla för & en lunch på stan, en middag ute och inträde på valfri klubb eller kanske ett biobesök med popcorn och dricka betalt ? 


Detta har jag fått och blivit jätteglad för !!

Läslampa Coolstuff.se ca 50kr

Doftljus ca 30kr Rusta

Prenumeration 60kr och uppåt på tex tidningskungen

Bodybutter ca 180kr Body shop 

 




 
 
Fina frun

Fina frun

15 december 2013 13:35

Läslampa är alltid bra att ha!

http://finafrun.se

 
JUNITJEJ

JUNITJEJ

15 december 2013 22:12

Vilka bra tips!

http://junitjejen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

15 december 2013 22:23

Pssst! Det ligger uppe något till dig på min blogg!

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bodypalace

16 december 2013 10:27

Ja eller hur! En väldigt nyttig bildserie :) Synd att det inte fanns fler bilder på lite olika män.

Själv så har jag fyndat julklappar på tradera som t.ex en bakmaskin och en surfplatta. Utöver det så har jag även köpt både kaffe och choklad som aldrig kan bli fel.

 
En plats i solen

En plats i solen

16 december 2013 18:02

Alltid kul med tips, är med klara med mina! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

17 december 2013 19:31

Jag har några julklappar kvar så jag får nog ge mig ut och köa med resten av Sveriges befolkning i helgen ;)
Att slå in är kul men jag är inte speciellt bra på det. Gör oftast rätt lika men med olika papper bara..

YEY.. Helt rätt. Nu är det bara 3 dagar kvar!! :)

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Emm (emmpe5@hotmail.com)

Emm (emmpe5@hotmail.com)

17 december 2013 19:43

*Pust* Jag som började så bra med mina. Nu är det lite kvar :) Hoppas allt är bra med lilla familjen. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Eleonore

Eleonore

18 december 2013 05:07

Vilka bra julklappstips! Här blir det lite fotoprofukter, goodiebags med kaffe, te och choklad och massa annat. Igår började jag dessutom slå in julklapparna och insåg att jag har otroligt mycket julpapper haha.

Är så kul att följa er på insta, Emil är ju så söt och verkar så glad! Hur firar ni julen? :)
Kram

http://eleonorebk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards