MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

3 månader

Av Vivi - 13 januari 2014 12:00


Idag är min kärlek 3 månader!

På något konstigt sätt, trots att det kännts som om tiden flugit förbi,
kan jag knappt minnas tiden innan han fanns i vårat liv !


Emil är inte jätteduktig på att ligga på magen, men han pratar & gör små skrik.
Han är mycket mer fokuserad och leksamer är nu roligt att leka med , iaf mjukisskallran.

Dessutom har bröstmjölken fått konkurrens av händerna som tydligen också är fantastiskt goda att smaska på . fast det är ju också snutten och mjukisskallran... men mest händerna!

  


 


 


 

 
 
Malin-Heléna

Malin-Heléna

13 januari 2014 15:35

Grattis Emil på 3 månaders dagen! :D
Lille sötungen!

Klart allt är smaskigt att tussa på! Det är så man lär sig vad som faktiskt går att äta och vad som bara ser gott ut. ;) Hihi..

Maah... jag är sååååå otålig nu! Vill också ha min bäbis. Vill veta vem det är som ligger i magen! ;P

kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

13 januari 2014 20:53

Grattis till den lille parveln som växer så fort! Jo, man lever antagligen så totalt i nuet när man har barn så livet innan liksom suddas ut...

Tack för det ang kommentarerna...det hade jag ju sett men inte tänkt på att det fungerar som det gör...haha :)
Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

13 januari 2014 22:14

Tack! <3
Grattis, han är så otroligt söt er lille pojk!

http://madelein.se

 
Sessie

Sessie

13 januari 2014 22:51

Tredje bilden är ju bara för gullig på Emil hihi:)

Ja men eller hur, det har varit en väldigt lång höst nu tycker jag. Nu befinner jag mig i småland och här har de snö. När jag åkte ifrån Gbg igår så var det inte snö där så jag vet inte hur det ser ut nu. Har ni fått snö?

Tack snälla du. Vad kul att du tyckte naglarna var fina.
Kramar

http://sessie.se

 
En plats i solen

En plats i solen

14 januari 2014 06:20

oh herrgud att han redan är 3månader, han föddes ju nyss.... :)

Röstningen avslutas på torsdag eftermiddag :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

14 januari 2014 13:17

Han är så fin er lille kille och vi är så glada för er skull och för hans som fick komma till en värld hos er båda ♥

Ska du på resan Gekås med Fnulisen förresten, du skrev nåt om det på Fb o sen har jag inte kollat igen, tänkte jag skriver här var ett tag sen :-D

kramkram

http://fredthevov.blogg.se

 
Hanna

Hanna

15 januari 2014 01:03

Ååh, sikken gullepojke! Grattis på tremånadersdagen!

http://tankarofhanna.wordpress.com

 
Mia

Mia

16 januari 2014 10:43

Inte heller ett fan av just dieter, däremot att ta hjälp att som i mitt fall minska matintaget och få en sporre när det märks direkt. Det ska inte vara jobbigt heller för då ger ju vem som helst upp, och jag tyckte det här passade mig även om jag inte är typen som inte kan göra nåt eller så ja du fattar.

Ja det hade varit kul o jag o Leslie har pratat om att dit måste vi nån gång :-D

Förresten så tog vi ett beslut igår att vi kanske ska ta en liten weekend neråt ert håll, jag tänkte ev något trevligt ställe att få lite spa på eller annan relax till hyfsade priser, har du några förslag? Tänkte passa på att hälsa på Johanna också, hon har ju varit så himlans duktig på att åka hit o träffa oss så nu tyckte vi att det borde vara vår tur :-D

Förstår att ni har att tänka på nu när liten kommit, även den ekonomiska biten när en är hemma såklart, ville i vilket fall bjuda er :-D Vi bor i Västerort, Vällingby C och eftersom vi numera bor i en trerummare kan vi inte låna ut så många sängplatser längre :-(

kramis

http://fredthevov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards