MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

Nyår

Av Vivi - 2 januari 2015 13:38

Hej alla fina!

Först av allt vill jag säga god fortsättning, sedan får jag säga till alal de som tävlat att de får vänta liiiite till på vinnaren, den får presenteras i morgon !


Vårt nyår har varit inte mindre än FANTASTISKT !! Ärligt talat trodde jag faktiskt inte det skulle bli SÅ bra som det blev när vi hade med oss lilleman, men det gick hur bra som helst. Som så ofta var han charmig & snäll när vi åkte iväg.


Vi kom till Zandra & Oskar dagen innan nyår, gården de köpt blev jag helt kär i, den var underbar och låg sååå fint. Första dagen blev lugn med pizza & film tittande, passade väldigt bra då två av oss är småbarnsföräldrar och de andra två smått utarbetade.


Nyårsafton började med en brakfrukost (ni som följt mig & Zandra ett tag vet att vi brukar försöka skämma bort varandra och det lyckades hon verkligen med) och sedan en fantastiskt ridtur i skogen. Tack snälla Nogats-ägare för att jag fick låna honom.

Sedan var det lite förberedelser för middagen & på kvällen trerätters, bubbel & kyssar vid tolvslaget. Lilleman var som sagt hur söt som helst och sov lugnt hela kvällen och natten.

Det har verkligen varit en underbar helg!

Hur har ni haft det ??



I denna drömska idyll red vi ut, det var fantastiskt !!

Tack Zandra & Nogat för en av de mysigaste turerna i mitt liv !

   


Mat & dryck nyårsafton, lax med räkröra, kalkon i lergryta & panacotta,

 hur gott som helst !!

   


....och lite andra nyårsfoton...

Fina familjen


...och knäppa familjen *fniss* 


   


 
 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

2 januari 2015 15:45

Härliga bilder! Ja gud vad skönt det känns att bebis har hållit sig kvar i magen över både jul och nyår, nu är vi i alla fall på rätt år så nu känns det som att liten kan få komma lite när som men får gärna vänta ett par veckor till då vi håller på att renovera badrummet ;) det får gärna vara klart innan det är dags!

http://maddisenj.se

 
Annie

Annie

2 januari 2015 16:56

Sv: Tack så mycket! God fortsättning till dig med ;)

Ja precis jag dricker ingenting nu när jag äter mediciner, det är nolltolerans för mig :) Och det går lika bra utan ;)

Aha, tack så mycket ;)

Låter som en riktigt bra nyår! :)
Våran nyår var också riktigt bra, lugnt och trevligt precis som vi ville ;)

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

2 januari 2015 17:04

Lät som en kanondagar :)

Ja jag har knappt varit vid datorn de senaste dagarna, inte orkat eller haft tid. Har bara haft tidinställda inlägg :)

kram

http://lifeofjohanna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards