MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

TÄVLING !!!

Av Vivi - 2 april 2015 13:30


Äntligen har jag fått häcken ur och fixat en tävling !!!

Jag hade tänkt att ordna sponsorer, men det får vänta... står för priset själv som vanligt!


Det blir en liten goodiebag denna gången med med saker jag hoppas ska passa de flesta.

Kan säga att värdet på goodiebagen ligger mellan 300-500kr

Vad ni vinner ...

Bland annat något som får dig att skratta, något som du kan måla dig med,

något som luktar gott, något som gör gott....


FÖR ATT TÄVLA:

1)  Gissa minst en produkt i goodiebagen, skriv det i en kommentar här

(du behöver inte gissa rätt för att vinna).


2) Gilla Missvivi på Facebook HÄR

(om du redan gillar skriv hur många gillare sidan har)


FÖR EXTRA LOTTER:

1) Dela mitt inlägg på din facebook (gå in på Missvivis FB, gilla tävlingsinlägget och dela)

2) Dela tävlingsbilden nedan med länk till min blogg på din blogg

3) Dela tävlingsbilden via din instagram och tagga mig på instagram (missvivi81)


 


SISTA DAG ATT TÄVLA 10 APRIL

VINNARE ANNONSERAS PÅ BLOGGEN DEN 11 APRIL

Lämna gärna mail eller bloggadress så jag kan nå dig om du vinner.



 

 
 
Camilla Bergström

Camilla Bergström

2 april 2015 13:53

Härligt av dig :D
Gillar, delar på FB https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12
Tror den innehåller en fin ögonskugga :)
Ha en härlig påsk!
mvh
Camilla

http://https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12

Vivi

4 april 2015 12:02

Hej Camilla , kan inte se din gilla markering, gå in igen och kolla så du inte dubbelklickat på gilla symbolen :)

 
Ingen bild

Jesper

2 april 2015 14:07

Choklad! För det hade jag själv stoppat ner i min bag ;D

Vivi

4 april 2015 12:01

Glöm inte att gilla sidan också, inte bara inlägget ;)

 
Ingen bild

Daphne Alice

2 april 2015 17:23

Jag tror att det finns en liten parfym i goddiebagen!
Gillar din sida (blev nummer 57), och har gillat och delat inlägget som Daphne Alice på facebook :)

Vivi

4 april 2015 12:00

Roligt att du vill vara med !

 
natalia

natalia

2 april 2015 19:40

Åh så spännande! :D
Och VILKET PRIS!! *.* Varje tjejs drömpris!

Jag är gärna med, jag gissar att det finns iallafall mascara eller bodylotion :D

Gillar på fb sen innan, 57 gillarmärkneningar :D

http://nouw.com/nataliatrojan

Vivi

4 april 2015 12:00

Kan inte se din gilla markering ... skriver till dig

 
Jessica

Jessica

2 april 2015 20:00

Gissar att något kommer från Kullaboden och Loppi

http://WWW.suddsgumman.bloggagratis.se

Vivi

4 april 2015 11:56

Roligt att du vill vara med! :)

 
Ingen bild

Malin Svensk Björck

2 april 2015 22:33

Hej!
Gillar på Facebook som nr 59 :)
Delar också, Malin Svensk Björck.

Jag gissar på ett nagellack i goodiebagen :)

Ha en härlig påsk!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Vivi

4 april 2015 11:55

Hej Malin glöm inte att det är sidan och inte inlägget som ska gillas, gå in på länken och pröva igen :)

 
Ingen bild

julianna fredriksson

3 april 2015 00:20

Hej!
Är gärna med.

Gissar att goodiebagen innehåller
bland annat parfym.

Gillar Missvivi på FB
59 stycken gillare.


Delar tävlingen på FB
med namn Julianna Fredriksson

Mvh Julianna
julianna@bredband2.com

Vivi

4 april 2015 11:54

Hej, du får nog gå in och gilla på FB igen, ser varken gilla markering eller delning Julianna, glöm inte att det är sidan och inte inlägget som ska gillar :)

 
Ingen bild

Lydia Sleyman

3 april 2015 08:32

Gissar på ögonkräm.

Vivi

4 april 2015 11:50

Roligt att du vill vara med !

 
Ingen bild

Hedda

3 april 2015 15:05

Jag tror goodiebagen innehåller en leksak som får mig att le- såpbubblor, något jag kan måla mig med- ett färgglatt läppstift, något som luktar gott- en exklusiv tvål, något som gör gott - en godispåse :P

Gillar o delar på facebook o Instagram.
heddajansdotter@gmail.com

Vivi

4 april 2015 11:50

Tack och roligt att du vill vara med !

 
Ingen bild

Anna Lundqvist

3 april 2015 20:29

Victoria secret body mist kanske.
Gillar o delar på fb.
Delar på insta hillevianna70

Vivi

4 april 2015 11:49

Tack och roligt att du vill vara med !

 
Ingen bild

Christina Frisberg

9 april 2015 09:11

Jag vill vara med och har gillat din fb sida som nr 64 :)
Delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg
Jag tror att det finns någon makeup produkt i goodiebagen och något smaskigt gott :)
Jag har inget instagram så där går jag bet annars har jag nog uppfyllt de regler som är för tävlingen :)
Här kommer vårvarma kramar från ett strålande soligt Norrköping.

Vivi

9 april 2015 10:12

Roligt att du vill vara med !!

 
Lotta från Småland

Lotta från Småland

9 april 2015 19:24

Hmmm...en rolig film och god choklad kanske? :-)
Gillar din sida (lotta Claesson fd Wiberg) och har delat tävlingen på fb.

http://lottaochlivet.blogspot.se

Vivi

9 april 2015 19:53

Roligt att du vill vara med !!

 
Ebba

Ebba

9 april 2015 23:02

Jag är gärna med! =)

Jag var nummer 66 som gillade på FB och jag tror det är en parfym och kanske choklad eller smink i goodiebagen! =) <33
Jag har även gjort den första saken på extra lotten! =)

Kramis!<3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

Vivi

11 april 2015 10:58

Roligt att du vill vara med !

 
natalia

natalia

9 april 2015 23:10

Så taggad för imorgon för att se vem vinnaren blir ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ingen bild

Tina Carlström

9 april 2015 23:29

Jag gissar på en bodylotion:)
Gillar och delar på FB, Tina Carlström.

Vivi

11 april 2015 10:56

Roligt att du är med!

 
Maya

Maya

9 april 2015 23:37

1, Body lotion.
2,Gillar redan, och sidan har 67 gillar :)
3, Jag delar överallt! :P

http://mayashideout.blogspot.se

Vivi

10 april 2015 10:32

Tjoho , kul ! :)

 
Ingen bild

magdalena

10 april 2015 00:35

spännande, gissar på choklad för det är gott. gillat o delat på facebook

Vivi

11 april 2015 10:56

Roligt att du vill vara med !

 
Margita

Margita

10 april 2015 11:16

Vill gärna vara med!
Gillar redan på FB, 69 gillar
Tror det finns nagellack bland annat.

Jag gör också allt för extrachans, men är osäker på om jag klarar fixa instagram, men det lär du väl se...:)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

10 april 2015 11:26

Tar tillbaka det där med extrachans...får det inte att fungera, har glömt hur man gör ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

Vivi

11 april 2015 10:55

Du får en extra chans ändå för jag vet att du brukar tipsa och grejjer

 
Deni Mårdvall

Deni Mårdvall

10 april 2015 22:44

1. sittdyna till min lillans vagn
2. Gillar och sidan har 70 gillar

http://demaodyssey.com

Vivi

11 april 2015 10:53

Roligt att du vill vara med !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards