MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

*ha ha ha* Roligt på bröllop

Av Vivi - 28 oktober 2009 12:51

Okej jag veeet att detta egentligen är en bruds mardröm, men jag döööör av skratt!

*ha ha ha ha*



 
 
Zandra

Zandra

28 oktober 2009 13:27

Hahaha, fy fan vad hemskt! Men det blir ju ett bröllop att minnas! :D

Nej, inga nya kalvar ännu, men du anar inte hur söt gårdagens var nu när den torkat! :)

http://isdrommar.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

28 oktober 2009 13:59

Vet inte om vi har några planer för helgen. På lördagar jobbar vi alltid i alla fall. Jag hade nog gärna tagit en tur på fyrhjulingen igen på söndag. Får se om jag kan blinka åt han som äger dem ^^

Vet faktiskt inte om man firar Halloween här. Tror inte det.

http://isdrommar.bloggplatsen.se

 
Maddo

Maddo

28 oktober 2009 14:08

Stackarn! Men vad tänkte de när de hade bröllopet så nära vattnet?!

Men visst va skorna underbara? Jag är såld!
Jag tycker definitivt du ska satsa på lite yoga och ett tiokort! Det är du värd! :) Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
malin-heléna

malin-heléna

28 oktober 2009 15:15

Åååhh!! Stackars brud! hahahaha!! Usch så hemskt. (men roligt att se på) *ond*
Aldrig gifta sig nära vattnet, check! ;)

Ja, jag vet inte vad det är med hans mage. Men han får aldrig upp några hårbollar. det är bara massa mat..
Men den dumman veterinären går inte att få tag på!! Har telefon tid mellan typ 8.00 och 9.00 på morgonen, ENDAST! Fattar inte hur dummt det är alltså..

http://www.malinhelena.blogg.se

 
Malin ;)

Malin ;)

28 oktober 2009 18:46

Hahahaha! Kanske inte så roligt för de som gifter sig, men ändå kul att se på.

Som Malin-Heléna säger, så är det nog bäst att man inte gifter sig nära vatten. Eller det kan man ju göra, men så långt bort som möjligt där det inte finns risk att man plumpsar i! :) Hejs! :)

http://malinbloggen.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

28 oktober 2009 19:16

Men fy så hemskt!! Får man skratta eller hahahaha
Stackars brud som har fixat till sig och gjort sig vacker...
Tror inte han som snubblade är så värst populär sen hihihi

Vad skönt att vetierinärbesöket gick bra!

Skopunkten brukar också vara min favoritbutik men nu hade dom bara hur höga klackar som helst! Ska jag köpa såna kommer jag bryta benen av mig hihi


http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

28 oktober 2009 19:31

Akta er för poolkanten! *asg*

Kram

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
nickie

nickie

30 oktober 2009 17:47

faaaan vad roligt :D:D:D:D
när ska ni gifta er då?

lagt upp bild på tatueringen också!

http://nicolefagerholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards