MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Irritation

Av Vivi - 11 februari 2010 12:29

Nej , jag är inte på dåligt humör igen, men vissa saker gör mig irriterad!

 

Som när jag idag ser att danskursen inte hålls i den lokal det stod på anmälan utan på ett annat mer svårtåtkomligt ställe...

Det är inte världens bästa område, finns folk där jag träffat i krogbranchen som jag INTE vill stöta på och jag vet dessutom inte vart lokalen är, bara vilket område.

Förrut kunde jag dessutom ta bussen, det kommer jag inte kunna nu.

 

När vi bokade bröllopslokalen så sa vi till om att vi ville förboka ALLA rum, detta har vi varit väldigt tydliga med. Nu när vi mailar visar det sig att vissa rum redan är uppbokade sedan förra året... kunde hon inte sagt det !!!

Som tur var löser det sig nog iaf, men man blir ändå irriterad och besviken.

 

Som tur var fick jag reda på allt detta idag och inte igår, idag ser jag dem som irritationsmoment , igår hade jag förmodligen hade sett dem som mindre katastrofer.   

 

Förövrigt kan jag tala om att mina arbetskamrater kastar avundsjuka blickar på mina blommor & min ballong...

De frågar hur man får tag på en sådan underbaring som dig älskling ?!?

 

  



 
 
ida

ida

11 februari 2010 13:04

Usch va tråkigt när det inte blir som man tänkt sig, men härligt att du ser det positiva i att du fick veta det idag istället:)

Uj uj, den kategorin va ju jättekul att kolla igenom. Massa gobitar somman glömt bort. Just nu blir det evanescence. Okej ingen pepp musik. Men ack så vackert. Har inte lyssnat på dom på flera år nu. Så tack :)

http://www.idapersson.se

 
Zandra

Zandra

11 februari 2010 14:19

Nej fy vad störigt! Med båda sakerna! Jag hade nog blivit sur och slutat på danskursen och krävt pengarna tillbaka för att de gått ut med falsk information.

De skottar faktiskt snö här utanför nu, det är bra! :) Bara en sak jag noterade så här mitt i kommenterandet ^^

Hihihi, dagens Peekaboo var underbar! :D

Ja alltså, min läkare glömde ju skicka remissen först, fick jag veta när jag ringde efter 3 månader och undrade hur lång väntetiden var egentligen. Också irritationsmoment!

Min pojke har en jättekul drömtydarbok. Allt man drömmer betyder att man är sexuellt frustrerad. Om man ska tro boken. Det roliga är att den är helt seriös ^^ Hahaha! Gubben som skrivit den är nog väldigt inspirerad av Freud!

http://drak.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

11 februari 2010 16:40

Oj så störande! Skönt att det inte var igår då.. :)

Hehe, du skrev att jag skulle se på film och jag fick cesar millan-boxen i inflyttningspresent..:) *otydliga jag*

http://blogg.dreammaddo.se

 
Sussi

Sussi

11 februari 2010 19:40

Men vad konstigt att dom inte nämnde att det var några rum som var bokade när du säger att du vill boka alla rum..
Tur att det ordnade sig

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards