MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Dagens ...

Av Vivi - 1 oktober 2010 08:45

Dagens tips:

Köpte denna på Kicks igår och den var riktigt bra ! Jag som börjat nojja över mina fjun på överläpp & haka har försökt med pincett, men det tar ju sådan tid. Denna lilla sak var jättepraktisk och prisvärd, bara 125kr !

Klicka för att visa stor bild


Dagens duktiga:

Min stegräknare hade alldeles för lite steg igår (vilket iof berodde på ett fel på själva stegmätaren) så klockan 21.30, nyss hemkommen efter en underbar fika med mina favorittjejer, ställde jag mig 20 min. på crosstrainern. 


Dagens tack:

Till min underbara TD Crew, jag är så glad att vi har varandra !


Dagens kanske:

Bio med systra mi ikväll kanske, det hade ju varit riktigt mys om det blev av!

Dumma SF bara som verkar gömma alla biljetterna !


Dagens sötnos:

Och alla i kör ... : *NAHHHHHHHHHHH*

 
 
Zandra

Zandra

1 oktober 2010 15:50

Wow! Vad duktig du är med träningen! Jag ska ta lite nya tag på måndag. Har visserligen varit duktig med att gå på gympa under de här veckorna i skolan, men jag har inte varit lika duktig med maten. Och definitivt inte med kakor och godis :P

Från och med måndag blir det sockerfritt hela praktiken ut. Ska också börja följa ett promenad-schema jag hittat som ska förbättra konditionen. Det verkade roligt :)
Kommer dock vara borta massor nu under praktiken, det var många långa pass och bortaliggningar på annan ort. Men jag hoppas att jag ska kunna få ihop det med mat och träning ändå. Det blir en lite större utmaning bara men jag får försöka veckoplanera både maten och träningen.

http://drak.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

1 oktober 2010 15:52

Och kissen var ju ljuvligt söt! :)
Jag har sett flera såna gulligullvideor på youtube med kattungar och hundvalpar. Det lustiga är att det ofta är karlar som sitter och gullar med djuren ^^ Inte helt väntat, men det gör mig glad :) Det visar att samhället inte är så himla stereotypt som det är lätt att tro. Kanske vi äntligen börjar komma någon vart med det :)

http://drak.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

2 oktober 2010 10:34

Nu blir jag imponerad.. Bra gjort Vivi!!

Vad gör den där saken du köpt för 125 kr?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards