MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Idag är ingen vanlig dag !

Av Vivi - 18 november 2010 13:15

Idag fyller min älskade mamma år!

Hon är en av de vackraste, snällaste & roligaste människorna jag känner.

 

Hon har haft ett otroligt jobbigt år, alldeles för mycket begravningar.

Fyra begravningar och ett bröllop!

Ändå har hon funnits där för mig  om jag behövt henne,

trots att hon haft det så jobbigt.

Hon är så stark och vacker min mor.

 

Jag hoppas hon vet hur otroligt mycket jag älskar henne,

uppskattar hennes hjälp och även uppskattar henne som människa.

Du är världens bästa mamma!!!

En liten stripp till din ära !

 

Mammor är bra på att ta hand om bekymmer...

(klicka på bilden för att se hela)

Rose Is Rose

 

 

 
 
Fisan

Fisan

18 november 2010 12:32

Eller hur att det var snyggt!
Jag har lite ont i hjärtat för att klänningen inte finns i min garderob. Skorna är bara önsketänkande, hade inte pallat gå i dom.
Fast jag funderar faktiskt på att införskaffa klänningen...men vi får se. Ska betala räkningar först...och köpa tv...och kanske ny soffa ;)

http://fisansblogg.blogspot.com

 
Fisan

Fisan

18 november 2010 13:46

En svart var ett bra val, inte för att jag hade någonting med det att göra ;)

Mjoo, men en tv använder jag ju varje dag. Finns en chans att jag har möjlighet att göra allt. Har hittat en supersnygg soffa på blocket för 2500:-. Nu bara hoppas jag att man kan flytta divandelen till vilken sida man vill. Annars blir det kruxigt :P

Men jag fick ju det där lånet så beroendes på hur mycket som blir över så kan jag eventuellt göra alltihop. Men först ska lånen betalas, så klart :)

http://fisansblogg.blogspot.com

 
Mia

Mia

18 november 2010 15:53

Mammor av den modellen är värda att firas och omnämnas varje dag :-D har också en sån o är så glad för det verkligen (man har ju hört om dem som inte har någon bra kontakt med sin mamma, hjälp så läskigt det låter).

tjejkvällar o kakor är bra på ett sätt, de kan ge lindring på samma åkommor, bara olika doser :-D

http://www.fredthevov.blogg.se

 
Ingen bild

La mor

18 november 2010 21:51

Tack min älskade lillunge.....Du har ändå hjälpt mig med guldkanterna på det tunga år som gått....älskar Dig sååååå mycket......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards