MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Dag 23- Det här får mig att må bättre

Av Vivi - 29 januari 2011 12:00

Det finns mycket som får mig att må bättre!

En bra film en regnig dag, ett bad när jag är stressad, choklad eller en kopp te för att lyxa till det, en komplimang när jag verkligen behöver det, en bra låt, en snygg klänning, en rolig historia, resor & upplevelser och så klart mina helt fantastiska kissemissar!

Ni kära bloggisar får mig ofta att må bättre !

Min vänner är underbara, de finns där som stöd, som uppmuntran och vi har ofta väldigt roligt tillsammans.

Min familj får mig nästan alltid att må bättre, mina fantastiska systrar, söta syskonsöner och kärleksfulla föräldrar.

Min make är ändå den som oftast kan få mig att le när jag är ledsen, som kan få mig att tänka på annat när det behövs och som kan försätta mig i ett tillstånd av ren skär lycka genom att bara finnas till.


Några saker som gör mig lycklig!

         

          

          

 
 
Anna

Anna

29 januari 2011 18:34

hej fina du! =)

Jo de e som du säger man får tänka positivt vilket som du säger är enklare sagt en gjort. Men man får väl börja med baby steg och utöka allt eftersom! :)

ps. älskar din blogg! :)

http://svampis.blogg.se

 
Zandra

Zandra

29 januari 2011 21:26

Aaaaw, vad gulligt att jag fick vara med bland bilderna! :D Måste säga att vi är förträffligt snygga på den bilden! Vi får nog fixa en ny sån när du kommer på besök! :D

Hahaha, jag läser gamla inlägg och hittar följande i en kommentar från dig 25 sept 2009:
"Nej nu vet jag, vi ska inte bara bli djurpoliser, vi ska bli superhjälpar "The cäät päänschisarna" (sagt med Design Simons brytning)
*Nynynynynynyny cätpäänschis* :)
Två panschisar i läderutstyrsel, baskrar och yllemantlar, det blir väl bra !! :)"

Hahaha, du är så underbar Vivi! :D

http://drak.bloggagratis.se

 
nicole

nicole

29 januari 2011 21:29

Gud vilken fin bild på dig och din man :)
Svar: Hihi söndagar är väl alltid sega??? :) nej men den var inte så farlig :P

http://nicolefagerholm.blogg.se

 
nicole

nicole

29 januari 2011 21:36

Svar: Hihih dem skulle man ju vilja se ;)
Åhhh Grekland som är så förbannat härligt!!! Älskar Grekland varit där en gång och är helt såld!!!!!!

http://nicolefagerholm.blogg.se

 
Fnulan

Fnulan

30 januari 2011 07:57

När man är deppig och nere är det skönt att man i alla fall kan se saker som piggar upp en. Den dagen man inte kan det så är det värre..
Gott med godis`? MUMS!!! Har inte ätit det på ett år....

http://www.fnulan.se

 
Sussi

Sussi

31 januari 2011 21:14

Härligt att du har så mycket som gör dig glad och på bättre humör! Ibland är det svårt att hålla fast vid det och vara glad. Det gäller bara att komma ihåg..

Sv. Komiskt att ni också stände av ungefär där vi gjorde. Skitfilm säger jag ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards