MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Helgen...

Av Vivi - 28 februari 2011 10:15

Jag har haft en jättemysig helg!

I lördags var vi med svärmor på Gekås, det var trevligt även om jag kan konstatera att i fortsättningen får jag och maken dela på oss om vi ska dit.

Jag blir så stressad av att han irriterar sig så mycket på folk    .

Det blev inte så mycket "rolig" shopping, så jag har inte mycket att visa upp, det blev mest några skålar och lite annat praktisk.

 

Söndagen spenderades först med bokbytarklubben, det är alltid lika trevligt att fika, prata böcker och annat med dessa kloka kvinnor.

Efteråt tog jag en fika med mina tjejer.

Vi hade en ovanligt mysigt fika i söndags där vi både pratade allvar, sprang på gamla ex och fnissade åt våra biologiska klockor   

Är så glad att vi har varandra!!!

Jag fick en massa snälla kommentarer om min frisyr. Jag vill absolut fortsätta vara brunett, jag verkligen älskar min nya frisyr & hårfärg, min vännina är verkligen en fantastiskt duktig frisör !!

 

Love it !

    

 

Hur har er helg varit ?

 

 
 
Linda

Linda

28 februari 2011 10:19

Ho serru slemproppen bildas i livmodertappen när man blir gravid för att skydda barnet;)
Tack för din gissning listan är uppdaterad, Alfred är faktiskt ett av namnen jag tänkt på men inte riktigt fått klarhet vad min kära fästman tycker om det...våra vänners hund heter Alfred!

http://hummingbird.blogg.se

 
Zandra

Zandra

4 mars 2011 14:10

Jag älskar också din nya hårfärg! Den klär dig! Måste se till att boka klipptid för mig själv med. Får nog unna mig det, för jag ser för taskig ut i håret just nu. Inte färgat sen i november så utväxten är inte så snygg :P Blir ingen drastisk förändring av frisyren än, men måste färga känner jag. Och vill göra hos frisör denna gången, så det blir som jag vill ha det.

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards