MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Rabatter

Av Vivi - 14 mars 2011 14:00

Nej inte sådana där med blommor i utan

sådana där roliga som gör att man kan fynda fina saker!

Här är några bra erbjudanden:

 

-Bangerhead har just idag 100kr rabatt om du handlar för 500kr!

-Nelly har fri frakt just nu.

-Bubbleroom har "dress of the day" varje dag

då en klänning bara kostar 149kr.

Om du handlar för minst 200kr har Ellos just nu 40% på valfri vara.

Du kan dessutom tävla om ett presentkort på 1500kr.

Lindex onlineshop har just nu 10% rabatt

 

Ut & fynda vettja !

 

Var ju bara tvungen att visa en annan rabatt    

   

 

 
 
Sofia

Sofia

14 mars 2011 14:17

Om man ändå hade pengar att shoppa för ;)
Sv: Jo hon mår ju dåligt på sitt sätt men ibland önska ja man hade kunnat sätta henne i någon annans situation som mår mkt mkt sämre egentligen! Dessutom så mår hon alltid bra när det e fest och sånt. Bara dåligt när hon ska till skolan eller när hon gjort något fel, som ex skolka

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

14 mars 2011 14:43

Du får inte lägga upp sådan här information när jag ska spara pengar denna månad. ;P
Eller rättare, jag har inte så mycket pengar över efter att jag tatuerat mig på onsdag. ^^,

Dock är jag såååå sugen på 2 par byxor på Ellos!! *drömmer*

NJa, jag har tyvärr inte funnit någon inspiration eller lust här borta. Du då?
Man jag har i alla fall packat väskan till i morgon och tvättat lite.
Men det är ju sååå mycket mer som skulle göras.
Jag åker ju upp till föräldrarna i morgon sedan kommer hem på torsdag och då är ju de med, så då hinner jag inte städa och göra fint här hemma..
Åhh, nu fick jag lite panik igen. :P

Kram

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

14 mars 2011 15:39

Rabatter är aldrig fel, sånt gillas.... :)

Tack så mycket :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

14 mars 2011 15:57

Det gör ja typ 5 ggr i veckan :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards