MissVivis synvinklar

Alla inlägg under juli 2011

Av Vivi - 1 juli 2011 10:45

Från och med idag har jag en ny lön och det känns så himla bra,

min älskade make har ju dessutom fått nytt jobb så i höst får han också mer pengar   


Är vi då förnuftiga och väntar med att spender pengar tills vi fått dem, nej då ... det är väl inget sätt att fira !

Vi lånar lite från våra olika sparkonton (jo vi har en hel del olika sparkonton faktiskt) och så köper vi ett fint vattenspel, vi spenderar ca 3000kr på katterna (veterinärkostnader,vi köpte en  ny transportbur & grejjer för deras tänder)

och sist men inte minst så har vi bestämt oss för att köpa lite fler trädgårdsmöbler.

Vi har verkligen saknat ett matbord till vår veranda så idag åker vi till Ulfåsa!


Nu kommer vi och vår trädgård äntligen vara redo för vår 61års fest nästa helg, vi får bara hoppas på lite bättre väder....


Dessa ska flytta in hos oss (eller inte in ...ut!)


Ungefär en sådan här transport bur blev det, men grå !

Nu har Athena den röda & Angelique den grå.

 


Av Vivi - 1 juli 2011 08:45

Dagens nyhet:

Nu försöker skurkar stjäla pengar igen , denna gång från Swedbankskunder.

Jag har själv jobbat på bank och jag måste verkligen understryka hur viktigt det är att inte lämna ut era uppgifter via mail eller telefon.. Alla konstiga mail eller samtal ni får ska ni genast ringa och kolla med er bank !! 

 

Dagens tillbakablick:

För ett år sedan begravningsstrejkade jag !


Dagens uppdatering:

Vi har köpt ett vattenspel, precis det jag ville ha, tjoho !!!

 

Dagens stripp:

 

 

Dagens sanning:

Mahhahhaaa

funny pictures - Light travels faster
see more Lolcats and funny pictures,

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards