MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Gekås fynd !

Av Vivi - 19 oktober 2011 10:30

Är ni nyfikan på vad jag köpte på Gekås ?

Vet ju att några av er har inplanerade resor dit innan jul   

och som det ser ut nu kanske jag åker dit en gång till innan jul jag med !


Några tips:

-Ta på dig något bekvämt (bra skor) & praktiskt, du kanske vill prova kläder och kön till provrummen kan vara lång.

-Skriv en lista med vad du ska handla och hur mycket det får kosta, tex:

Bodylotion: 100kr

Socker: 50kr

Då har du bra koll på ekonomi och det kommer inte springa iväg för mycket.

-Le, folk kommer trängas & knuffas ibland, men bara inse att det komemr bli så och gör det bästa av det.

-Om du ska handla mycket handla i omgångar, ta en vända innan luch och en efter.

-Läs på Gås hemsida och blogg innan du åker.. Där står många tips om vad de har i lager, öppettider & köer, men  det är inte ofta kö sedan de byggde ut faktiskt.


Här är mina fynd: 


Tre kakburkar - 50kr, presentmugg med kaffe & kanel-50kr, Ljus ca25kr 

 


Jag har velat ha en orkidé i tyg länge, denna kostade ca 70kr

  


Dessa grenar/dekorationsris med ljus har jag köpt vid ett tidigare tillfälle,

men de brukar alltid finnas på Gekås & kostar ca 100kr

 


Inga spännande klädköp tyvärr, fick t-shirten av syster & sedan blev det ett par söta trosor, knästrumpor, leggins i bambu och en svart tröja.

  


De hade mycket fina julsaker, ääälskar julsaker !! Jul stjärna med fot ca 90kr, stor tomte 50kr, panelgardiner 100kr+80kr och löparen 50kr.


  


 
 
Zandra

Zandra

19 oktober 2011 10:50

Jaa, då kanske vi åker tillsammans! :D Fina burkar! Jag älskar plåtburkar ^^
Är ledig 21'a 22'a 23'e november. Det är ju precis innan lön och mitt i veckan. Och så sent att det inte borde vara något län som har höstlov heller. Vad tror du?

http://drak.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

19 oktober 2011 11:02

va mysigt att köpa julgrejer redan!

http://saramn.com

 
malin-helena

malin-helena

19 oktober 2011 11:03

Åh, nu fick jag ju bara mer saker på min lista! ;) Måste handla lite mer julsaker till hemmet.
I år är det ju första julen jag ska fira här hemma!! ;O Jag har ju åkt upp till mina föräldrar tidigare men i år blir det min Johans familj. Så mysigt att få vara med Johan och katten på jul! Eller KATTERNA! Åhh, vi kommer ju ha 2 söt ungar till jul i år, så mysigt. hihi...

Jag är så otorligt glad över lilla Mira!! (jag har bestämt att hon ska heta Mira. Lite mot Johans vilja, men hand döpte ju Pesch. :P
Hon står under namnet "The Miracle" i stamtavlan och allt detta och uppfödaren sa att hon brukade kalla henne för Myrra. Klingade inte riktigt för mig men så kom jag på Mira istället och det kändes helt rätt. :)

Jag loooooooovar och svär att jag ska lägga upp bilder på henne nästa tisdag. Peschen och Mira tillsammans. hihi..

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

19 oktober 2011 18:22

Vilka bra köp!
Ska dit i mitten av nästa månad, halva min budget kommer säkerligen att läggas på julsaker och saker till Johan, precis som förra året :P

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

19 oktober 2011 21:33

Vilka fynd! Julsakerna var jättefina. Jag önskar jag skulle kunna besöka Gekås innan jul men så blir det inte. Du får shoppa istället för mig nästa gång du åker dit ;)
Det var rätt kul när man lästa om tips och så på Gekås hemsida. Där stod det vad som var Gekås största hot. Det var tydligen mannen hahaha

Vilken jättefin bild på dig i den rosa klänningen.

Ta in solroserna du innan dom fryser. Bättre att njuta av dom inne än att dom fryser ihjäl ute. Jag har min änglatrumpet ståendes ute i uterummet fortfarand. Dags att ta in den med..

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
DONKEN

DONKEN

20 oktober 2011 10:44

bra tips där ju! Skrev om dig i ett inlägg nu.. haha.
ohh. jag vill nog dit snart. ska klöpa massa klappar på smålänningens marknad i bredaryd, men blir nog en sväng till gekås också före jul. Frågan är när, för på helgerna nu framåt är det ju fuullknökat! well weell. får väl gö egna julsaker annars. höhö! :D

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards