MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Handbollshelg !

Av Vivi - 21 november 2011 10:45

I fredags hade vi en riktigt mysig familjemiddag!

Det var god mat, men framförallt trevligt sällskap.

Mammi fick några små presenter (den stora presenten fick hon & pappa redan i somras) och sedan blev det ju en överraskning present till henne & pappa från mig & maken. En tackpresent för all hjälp vi fått med tapetseringen, de fick en liten lyxkväll med matpaket & hotell på Idalagård, ibland får man skämma bort sina föräldrar lite.


I lördags hade vi en riktigt härlig myskväll min make och jag,   det känns som om de var ett tag sedan.

Det blev både pizza, godis och två bra filmer.

Tanken var att jag denna helgen skulle städat och julpyntat, men pga allt mys & inte minst handbollen igår så hanns det inte riktigt med. Det får bli veckans projekt istället.


Jo just det .... var iväg på min första handbollsmatch igår, riktigt spännande var det och det lär inte bli sista gången jag går och ser Drott spela, killarna gjorde riktigt bra ifrån sig.

Jag är väl inte en person som är så särskilt sportintresserad egentligen, men när jag väl går på match så blir jag ofta väldigt engagerad och hejjar som bara den !

Tackar fina Nina för våra braiga platser & det trevliga sällskapet! Fick passa på och mysa med hennes lilleman också, han är så ljuvligt söt !! 

Blidde tydligen TV-kändis också, fick ett SMS från en kompis som sett mig i bild tydligen, visst inte ens att de filmade matchen.    


Tänk att handboll var så spännande?!    Foto: Hallandsposten.se

Huvudfigur. Drotts Anton Halén krockar med Malmös målvakt Stephen Nielsen, som får rött kort. Senare blev Halén Drotts store matchhjälte med åtta mål.


 

 
 
Sofia

Sofia

21 november 2011 11:20

Mysigt att göra nåt med familjen :) Och handboll är ju skit kul!

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
fina frun

fina frun

21 november 2011 12:08

Vilken mysig helg!
Jag har nog aldrig sett en handbollsmatch från början till slut... Kan det verkligen vara spännande?

http://finafrun.se

 
Linda-Mamma till Afred

Linda-Mamma till Afred

21 november 2011 13:04

Men åh tack!Värst vad du är snäll!!!JA egentligen passar jag bättre i kort hår mina ansiktsformer kommer fram mer då. Gillade min page jag hade men det gjorde inte frisören,hehe..så det var bäst att lyda o klippa sig kort igen;)Efter Alfred har vaknat blir det kycklingsallad för min del..gottit!ÅH till helgen skall vi ha glöggmys!Vad skall ni göra..?

http://hummingbird.blogg.se

 
Donken

Donken

21 november 2011 13:07

Fan vad kul! :-D att du var med i tv och allt! Hihi... Och ja, jag pratade här halva natten och resten av natten gjorde jag knäck ;-) har sovit förmiddag nu tillsammans med barnen. Hungrig som Fan är jag nu.. Ska nog käka lite potatis. Ikväll blir det älg. Eller fisk... Hehe.

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

21 november 2011 14:41

sova....? SOVA? Va fan betyder det... jag tappar ord mitt i all stress här. hahah... nej nej jag bara skojar. ajg har sovit.. fem timmar iaf. :P

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

21 november 2011 14:41

gjorde ett biildinlägg nu med allt jag hann med. när man ser det uppradat sådär, så har jag ju gjort svinmycket...!

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards