MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Tävling hos Linda !

Av Vivi - 8 december 2011 15:39

Något snyggt till nyår kanske ... ?


Jag tänkte vara med och tävla hos Linda om detta ursnygga armband från MissDee

Det är ju alltid roligt att få ge en julklapp till sig själv

  

Här kan ni gå in och tävla ni med !


Ni har väl dessutom inte missat att Linda & Mia har dragit ihop till en bloggträff i januari ?

Jag ska dit, ska ni ?

 



 
 
Johanna

Johanna

8 december 2011 16:27

ja jag såg det nu, men lite extra påtryckning dör hon inte av...
typsikt jag jobbar 9-18 imorgon och sen är iväg hela helgen, hinner nog inte med bloggen så mkt då, men inläggen ligger ju kvar och väntar på mig ;)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

8 december 2011 16:39

Ohh ja, jag är töntig och jag älskar det. Måste väga upp det faktum att jag fyllt 23 med att vara lite barnslig! :) Men å andra sidan lär jag vara det när jag är 70 också, jag brås på min morfar trots allt :P

Ja det verkar så, blir avis jag med. Hade inte haft något emot margaritas och sombreros på en solig strand just nu :) Haha ja när köksrenoveringen går före DÅ är man vuxen. Att mina resor börjar handla om jobbjobbjobb (blandat med nöje men ändå..) är väl också ett tecken på att man börjar ta lite mer ansvar haha.

Jag har testat mig runt i Skåne men nu vill jag ha något helt nytt, något som är mitt. Känner väl lite trötthet och frustration på mitt liv här. Och folket till stor del. Jag behöver komma bort ett tag i alla fall. Sen vet man inte om man återvänder förr eller senare.. :) Förstår det, man växer ju med att komma en bit hemifrån. Jag har som längst bott 10 mil bort och det är bara en timme med tåg :) Kram

http://lilleput.blogg.se

 
Fnulan

Fnulan

8 december 2011 23:54

Hej finaste Vivi. Samma tävling kommer upp hos mig snart... Man ska motivera vad man gjort för ngn annan... TÄVLA!
PUSS

http://www.fnulan.se

 
Margita

Margita

9 december 2011 11:11

Jätterolig idé med en bloggträff! Jag har faktiskt av "egen hand" träffat två av mina bloggvänner. Det är det som är roligt med att blogga (bland annat) att man tydligen får nya vänner! Toppen! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards