MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Gästinlägg & veckans tips !

Av Vivi - 5 mars 2012 13:56

 

Nu har Johanna lagt upp mitt gästbloggsinlägg

Ni kan läsa inlägget här !

Jag hoppas ni gillar det !

Tack Johanna för chansen att få skriva i din trevliga blogg !!

 

För övrigt har det varit dåligt med filmtittande och bokläsande denna veckan!

Jag har dock sett filmen En dag som är baserad på boken med samma namn.

(Min bokrecension hittar ni här)

 

Boken är ju riktigt bra och jag tyckte faktiskt filmen var riktigt bra den med!

Jag tycker de fångade Em & Dex relation och historia på ett bra sätt

& jag älskar verkligen Anne Hathaway i rollen som Emma.

Trots att den följer boken ganska bra får inte riktigt fullt beyg,

men fyra tassar av fem får den !

Jag tycker helt klart ni ska se den, speciellt om ni gillade boken

 

 

 
 
Johanna

Johanna

5 mars 2012 14:22

hihi jag som skulle skriva och berätta för dig att det ligger uppe nu.... :) Men du var minsann snabb :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

5 mars 2012 14:24

Velat se den filmen ett tag, får väl göra det snart :)

Skall läsa ditt gästblogginlägg nu!

Kram <3

http://jennyelin.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

5 mars 2012 14:50

Måste se filmen, har ju läst boken.... får orka hyra en dag..... :)

Förstår det måste kännas kul och se det i bloggen.... :) Ja jag tycker det skall bli kul och läsa de andras blogginlägg med... och skönt jag kan lägga mitt fokus på svara på alla söta kommentarer istället för försöka komma på något och skriva... :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
malin-helena

malin-helena

5 mars 2012 15:08

Nej, nej, nej. hihi.. varken barn, hus eller bröllop. (jag frågade faktiskt Johan dn 29/2 om han ville gifta sig med mig, han fnös lite lätt och sa "kom igen om 4 år". Men jag var väl inte 100% seriös heller så.) ;)
Nej, det är annat på gång. Jag vill inte skriva om det något, för det är inget säkert och dessutom kan fel personer se det, vilket skulle bli jobbigt.. Men det kommer. :)

Jag vet att du inte vill pika mig. :) Ingen fara. Men jag hoppas verkligen att det blir fler som kan komma så det blir av. Du har ju ändå lagt ner lite tid på det nu.

Ja, kan vara nya rör. Men tror att det var så att de där extra ansiktsrören var på, dom jag inte brukar ha.. För jag är röd i ansiktet och på bröstet.. Usch. Gruvar mig så att jobba ikväll. :P
Jag gick till gymmet efter att de stängt nu på dagen, för jag tänkte att det inte skulle vara någon annan där då. ;)

Hihi, så omtänksamt av dig att krama försiktigt. *fniss*
Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

5 mars 2012 15:59

ja, jag hoppas att det kommer bli en hög med nya figurer ganska snart =) Vi får hoppas på många besök nu då ;) Hade sånna tävlingar på min förra blogg och det var populärt då iaf så jag hoppas att det är det nu med. hoppas du har en fin dag å att solen skiner lite på dig me.

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

5 mars 2012 16:45

Hej, fin blogg du har! Kolla gärna min :)

http://zannnna.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

5 mars 2012 18:31

Såg att du gästbloggat, bra & tänkvärt inlägg. Och så sant. Hemskt tråkigt hur pressen på perfektion hela tiden blir större och större.

Haha det kan nog vara Big Brother, mycket möjligt. Men det är allt underligt hur de där konstiga drömmarna dyker upp i ens sömn ibland.

Ja på vårt jobb är helgerna de bästa, annars är det mest kontorstid under veckan. Helgerna är face-to-face.
Nine-to-five har ju sina fördelar, lite lättare att planera runt de tiderna i alla fall och skönt med sina rutiner.
Kra

http://lilleput.blogg.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

5 mars 2012 18:35

bra gästinlägg :)

joo, det kostar jue en hel del. men heldre vill jag ha ett fint än något hastigt billigt :) ska jue bara gifta mej en gång och då ska det vara fint oxo ;) har redan kollat en massa i din bröllops kategori ;)

man skulle skriva in bådas namn och adress så därför jag tror det räknas som fusk.. men nu är den avslutad. hoppas jag vinner ;)

kram

http://johannaspratstund.blogg.se

 
madelein - mamma till sex

madelein - mamma till sex

5 mars 2012 20:07

Ja jag läste ditt inlägg, jättebra!! Kul att du är med och nominerar, jag håller med dig Eleonore är jättebra!

http://madelein.se

 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

5 mars 2012 21:38

Den filmen vill jag verkligen se, ska nog ta och hyra den någon dag och ha myskväll :D
Haha ja bra för kroppen är inte den kladdkakan någonstans men är som balsam för själen när man får känna lyckan en stund haha. Perfekt när suget blir för stort!
Ja men visst är det så när man väl börjat tatuera sig så vill man bara ha fler :D Jag har ju två planerade nu som jag får vänta med till hösten/våren iaf. Vad skulle du vilja göra nästa gång?
Stor kram

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

5 mars 2012 23:09

vilket sjukt bra inlägg du gjorde =) tänkte också skriva lite om vikt osv men blandar nog ut det med annat nu =) kram

http://holen666.blogg.se

 
malin-helena

malin-helena

6 mars 2012 09:43

jag är ju också helt tokig i pannkakor. *mumms* Helt klart den maten jag skulle välja om jag bara fick äta en sak i resten av mitt liv. De går ju variera i oändlighet! :)
Kesoplättarna blev galet goda, så de borde du verkligen testa. :) Med kesella sylten till var det riktigt, riktigt bra. :)

JA! Eller hur! Han borde ju slänga sig över mig och aldrig låta mig gå ur sikte! *fniss* Men han förstår det inte än verkar det som. Vad bra att du upplyste mig om presenten! Jag har informerat honom om detta nu, får se vad han kan finna på för något fint till mig. ;) hihi..

Det gick bra på jobbet. var bara pinsamt att visa sig ute med denna röda nuna. Men det går. :) Jag har en super salva som vi köpt i Grekland något år för solbränna. Den svalkar fint och innehåller mycket Aloe vera, så jag tror den gör sitt jobb. :)

Dock ska jag till Skövde idag, haha! jag är så dum, men å andra sidan så känner jag ingen i Skövde. Så de som ser mig där ser jag ju inte igen sen. ;)
Men vi har lite ärenden dit idag som inte kan vänta så. :)

Kramar!

http://malin-helena.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

6 mars 2012 10:03

Ja det är alltid trevligt =) Hade tävlingar med Amisar som pris på min förra blogg och det var uppskattat! Hoppas du har en fin dag! Kram

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

6 mars 2012 17:45

Jag har läst ditt braiga gästbloggsinlägg. Håller helt och fullt med dig i det du skrev..

Kul att ni minst kommer bli 9 stycken på bloggträffen. Det hade varit kul att få träffa dig men jag vet inte ens om el när jag kommer få någon semester i år :(
Vi har blivit neddragna med en person så vi vette katten hur det kommer bli i sommar. Det är bara att vänta och se.
Men jag är helt övertygad om att ni kommer få det så himla mysigt. Jag får leva med genom era bilder sen :)

Helt rätt Vivi. Du känner mig du. Klart det var färgen på vätskan som var fel :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards