MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Lista

Av Vivi - 20 mars 2012 11:45

En liten lista som jag lånat av Patrica

 

Kärlek - Pengar
Vin - Öl
Dag - Natt
One night stand - Förhållande
Tv - Dator  (kan inte välja)
Pepsi Max - Cola light
Vild fest - Hemmakväll
Telefonkontakt - Face to face
Äpple - Päron
Sommar - Vinter
Långt hår - Kort hår
Klänning - Kjol
Lägenhet - Hus
Ring - Halsband
Jordgubbe - Hallon
Höst - Vår
Bil - Buss

 

Vad föredrar du ?

 

 
 
Sojkas Framtid

Sojkas Framtid

20 mars 2012 12:40

Ja så är det verkligen!
Hoppas du har en bra tisdag! :)
kram

http://www.sojkasframtid.se

 
Thessan

Thessan

20 mars 2012 13:44

Tack! Ja det blir nog spännande, har tagit en liten pause nu för att vila fingrarna men sen e det bara till att fortsätta om jag ska hinna klart idag =)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

20 mars 2012 13:46

Kul att du tog listan:)

sv: Haha, jo du har helt rätt i att det är smaken som räknas, men jag är en liten perfektionist så vill ju att allt ska bli jättefint;)

kram

http://patriciac.blogg.se

 
Mickan, Gravid v. 39

Mickan, Gravid v. 39

20 mars 2012 15:54

Vi är nog ganska lika du och jag. ;)

Visst var det fint.
Jaså? Ja, jag kan ju inte med vad som är inne och ute bland leksaker just nu. Hihi. :P
Härligt att ni också hade en bra helg!

Kramar

http://angel-like.com

 
chris

chris

20 mars 2012 19:57

samma som du på alla förutom att jag väljer ring,bara dator och jordgubbe istället;)

sv:haha åh ditt kaffe måste man ju smaka på;) jag brukade röra ihop massor olika grejor, typ oboy,saft, bakupulver och massa olika. Brukade tvinga mina kompisar att smaka på det, haha;)

http://chriisss.blogg.se

 
Fnulan

Fnulan

20 mars 2012 22:16

Det enda som skiljer oss åt är hallon och jordgubbar!
Jag hoppas att det är bra med dig.... PUSS finaste!

http://fnulan.se

 
dianasdrommar

dianasdrommar

21 mars 2012 05:50

Hoppas den var bra :)kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Eleonore- Kokboksutmaningen!

21 mars 2012 10:50

Sikken rolig lista, vi har många lika svar där :D
Härligt att du gillar tipsen och att ni ska upp nu till helgen och hälsa på lillasyster din :) Håller tummarna för att ni hittar något bra boende tills dess. Långhålmen ska ju vara riktigt bra, kikade även in Mosebackes hostel och det verkade så mysigt med.
Haha ja det stämmer ju väl in, iaf tidigare precis när latten slog igenom. Massa luft skulle in i mjölken och blev väldigt hårt skum som blev som ett lock istället för det krämiga som är nu. Ja det var otroligt skoj med kurserna, dricker ju inte kaffe själv men kul att kunna göra :)
Kramar

http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards