MissVivis synvinklar

Alla inlägg under mars 2012

Av Vivi - 17 mars 2012 08:15

Dagens tillbakablick:

Lets talk about sex....


Dagens uppmaning:

Glöm inte bort att ge lite bloggkärlek, läs mer här!

Själv blev det fina Eleonore som fick lite extra kärlek av mig denna vecka, sedan har vi ju snart ännu en vecka...

 

Dagens plan:

Rusthållargården, mys & middag med maken och svärmor.


Dagens foto:

Minnen från Mexico !

 

 

Dagens stripp:

 

Av Vivi - 16 mars 2012 15:45

Anar att hon kommer få det lite tufft på högskolan....

funny facebook fails - Weight What?

 

Oupsi ...

funny facebook fails - Nightmare Fuel

 

funny facebook fails - The Ol' Slip in Feces and Break Your Toes Trick
see more Failbook



Av Vivi - 16 mars 2012 13:30

Man kan ju inte låta bli att bli lite extra sugen nu när solen tittar fram.

Jag älskar verkligen klänningar!

Viljan finns men inte pengarna

och det är väl på sätt och vis lika bra, det är redan trångt i gaderoben.

Får jag brudklänningen såld blir det iof mer plats !

  

 

399kr på Bubbleroom

Cindarell Long Dress

 

299kr på HM

 

 

299kr Lindex

Lindex Shop Online - Klänning


   

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Vivi - 16 mars 2012 10:15

Fredag idag *yey*


Svärmor är på besök och i morgon ska vi iväg till rusthållargården (läs min recension här)

Det är en födelsedagspresent från maken, jag tror det kommer bli trevligt.

Tyvärr har jag lite svårt att se fram emot saker just nu, det finns så mycket annat jag går igenom och personer jag oroar mig för att det är lite svårt att hitta den där riktiga "yey vad kul det ska bli"-känslan....

Jag ska inte gå in på det så mycket mer här, jag vill ju att min blogg huvdsakligen ska vara en blogg som får folk att dra på smilbanden eller tänka till.


Mina helgplaner är iaf en helg med svärmor och maken, vi kommer säkert äta gott, mysa i bubbelpool och ha det trevligt. Jag kommer nog inte hinna titta in så mycket här under helgen, men det kommer upp ett par inlägg lördag/söndag som vanligt.


Hur ser era helgplaner ut?


Rusthållargården nov. 2011

     


 


Av Vivi - 15 mars 2012 15:19


Det tar väldigt mycket energi att låtsas att man har energi

/Missvivi

 

 

 

Av Vivi - 15 mars 2012 14:00

Vi såg denna filmen igår


Helt okej film, bra skådespelare.

Lite läskig eftersom den faktiskt handlar om något som hade kunnat hända, förloppet vi oroat oss över med svin- och fågelinfluensan.

Det bästa med filmen är att de inte fokuserade helt på kaoset och girigheten hos människorna

utan faktiskt på de som gav & hjälpte till fast de var lika rädda och utsatta som alla andra.

Tre starka tassar av fem !

 

 


Av Vivi - 15 mars 2012 10:30

Dagens önskan:

Att ni går in och röstar på Johanna, hon behöver verkligen lite uppmuntran.

Klicka bara på bilden och rösta fram hennes fina rum !


Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"!


Dagens grattis:

Till en annan JoHaNNa som fyller i år idag  och till fina Sussi som jag bloggat med i flera år, Hipp hipp hurra ! Hoppas ni båda får en underbar födelsedag!


Dagens roliga tillbakablick:

En liten anekdot jag berättade för ungefär ett år sedan, fortfarande den roligaste svengelskan jag hört !


Dagens nyhet:

Nu är det tydligen dåligt att äta rött kött, det ger tydligen cancer.

Det finns ju inte mycket man kan äta idag som inte ger cancer eller är dåligt på annat sätt idag. Jag tror själv att en varierad kost är det bästa, tallriksmodellen punkt slut. Sedan kommer jag iof följa denna "diet" ofrivilligt eftersom jag sedan innan är intolerant mot rött kött.

 

Dagens stripp:

 

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards