MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

I´m back!

Av Vivi - 11 juni 2012 10:16

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden, jag  har ju tittat in titt som tätt, men idag ska jag se till alla gå in lite mer hos er och svara på alla kommentarer! Man har ju halkat efter lite   


Det har varit otroligt skönt att vara ledig så länge som jag varit, speciellt att vara ledig från jobbet.

Nu kan jag dessutom räkna ned dagarna tills semestern börjar, 16 arbetsdagar kvar *tick tick*, sedan får vi se vad som händer efter det.... Inom två veckor kommer jag ta ett stort beslut vad det gäller just jobb, innan midsommar ska jag förhoppningvis ha bestämt mig.


Lite senare idag ska jag berätta med om helgen, men nu är det hög tid att besöka er kära vänner !


 

 
 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

11 juni 2012 11:29

Jihooo du är tebax!!Gott med ledighet!

http://hummingbird.blogg.se

 
Thessan

Thessan

11 juni 2012 12:04

du är väldigt mycket välkommen tillbaka!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

11 juni 2012 12:12

Ja ja jaaaaa ta din favoritstad vettja!Går lika bra=)
Ja han har ju inte ont utav dem så det är ju skönt verkligen!Värre med tanden..=(
Dom rosa blommorna är Dahlior, en av mina favoritblommor!

http://hummingbird.blogg.se

 
Linda

Linda

11 juni 2012 12:56

Härligt att vara lite långledig (man behöver det ibland) och att du inte har så långt kvar till semestern gör ju inte saken sämre ;-)
Själv har jag lite nedräkning inför jobbstart i augusti efter en lång härlig föräldraledighet...gissa om jag vill sommaren ska gå saaaakta ;-)
Jag kan inte läsa din blogg i mobilen :( - det funkar ju ändå, men ibland (ganska ofta) läser jag bloggar m.m när jag är ute och far -lite tråkigt, får lämna över ärendet till mannen och se om han kan fixa till det :-)
Ha en underbar måndag.
Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Mia

Mia

11 juni 2012 13:07

Såååå skönt med ledighet!! Välkommen hem till oss igen ;-) i cybervärlden!

Låter spännande och ser fram emot när du släpper ut hemligheten då (om du nu gör det vill säga!).

Längtar också, snart dags för semester här också, tjoooohej va skönt!!

kramelikram

http://fredthevov.blogg.se

 
Isacs mamma

Isacs mamma

11 juni 2012 13:31

ja men visst är det så :)

Men nu så ska jag vara tillbaka:) hihi

Hur är det med dig?

http://isacsmamma.blogg.se

 
Margita

Margita

11 juni 2012 13:57

Jodå, det går bra med Alices dräktighet. Hon har alla tecken men jag är ändå nervös att hon ska vara skendräktig, men i så fall borde hon nästan ha börjat löpa igen och det har hon ju inte.
Hur gick det förresten med din önskan om jobbet? Att få vara kvar där du är nu?

http://sengas.bloggplatsen.se

 
JoHaNNa

JoHaNNa

11 juni 2012 14:23

jag älskar alla minnen :) spec. dom från min schweiz tid :D jag var jätte bra på att fota i schweiz, men nu suger jag haha

skönt du haft en bra helg :) själv har jag bara jobbat. vilket jag kmr göra hela sommaren. men har vi tur så kanske det finns lite pengar kvar till en semester trip i slutet av sommaren :D

kramar

http://johannaspratstund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards