MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

GRATTIS PAPPIS!!

Av Vivi - 27 juni 2012 10:15

 


Idag fyller världens bästa pappa år, nämligen min !

Han är pappan som kan allt, vet allt och gärna talar om vad han vet   .

Han är pappan som alltid kommer till undsättning när det gäller besvärliga lås, skruvar

eller annat man behöver hjälp med

och han har alltid kunnat få mig att le när jag varit ledsen.

Grattis min fina pappa, vår älskade gammelsmurf.

På fredag blir det tårta och presenter !!


 


 

 
 
Thessan

Thessan

27 juni 2012 10:40

Tack! Än så länge sköter sig datorn iaf. Här skiner solen å det är varmt så att jag går i linne =) Hoppas du har det fint hos dig med. kram

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
chris

chris

27 juni 2012 11:08

skönt att ha en sån pappa :)

http://chriisss.blogg.se

 
Mia

Mia

27 juni 2012 11:23

Åhhhh vilket gott inlägg, kärlek som man visar i ord (o sen att jag vet att det också blir i handling o mycket kramisar) är finfina grejer för alla att läsa ♥ Grattis från mig oxå :-D

Åhhh va mysigt det var att ses, det ska va gött å leva ibland o samla batterier till mindre roliga händelser (som x är inblandat i såklart) - tur man fick tvångsadoptera lillsisLinda ;-)

Va kul det hade varit verkligen, men kanske att det passar en annan gång eller så hittar vi på nåt bara som inte kostar skjortan men att vi kan ses tyyyyyyyyyyyyyyyyyp neråt eller uppåt :-D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaamiz

http://fredthevov.blogg.se

 
madelein - mamma till sex

madelein - mamma till sex

27 juni 2012 11:32

Grattis till pappsen!! Skal kolla in Café Utsikten!!

http://madelein.se

 
trollet

trollet

27 juni 2012 11:57

haha, grattis till pappa!!
Många kilometrar och träning av magmuskler i attraktioner;)

http://www.lchftrollet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards