MissVivis synvinklar

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Årets coolaste julklapp

Av Vivi - 22 november 2014 11:21

Hej!

Jag har ju redan börjat köpa julkappar som ni sett och jag kommer komma med lite olika julklappstips här på bloggen fram till jul. Jag tänker börja starkt med det som jag faktiskt tror kan bli ÅRETS julklapp.


Hur irriterande är det inte när vi vill ta ett foto, instagramma något JÄTTEVIKTIGT (som en matbild eller ngt) eller ta foton på bloggmiddagen/eventet och telefonen är nästan död !! Ahhhhh......

Skämt åsidor är faktiskt detta i-landsproblem något som jag själv tycker är jätte-irriterande. Man kanske behöver GPSen, ringa någon, kolla upp ett pris eller hamnar man vid ett perfekt foto-tillfälle.

Det är faktiskt inte bara ett problem för sådana som mig, min mamma t.ex glömmer ofta att ladda telefonen eftersom hon använder den ganska sällan och då är det rätt jobbigt för henne när hon står och ska ringa ett viktigt samtal.

Jo man har kanske med en extra laddare i väskan, men man har inte alltid något att plugga in den i... tills nu ! Mitt tips på årets julklapp som du kan köpa till sonen, dottern, mamma, maken, kompisen är....

Joosa powerbank.


 


En laddare som du laddar upp med ett USB uttag, slänger i väskan/bilen/vagnen och sedan kan du ladda din smartphone/ihpone eller surfplatta med den. Den finns i två olika storlekar, en mindra som kan ladda din telefon 3 ggr och en större som klarar 6st laddningar.

Som jag skrev innan handlar jag en hel del julklappar på nätet och denna hittar du på coolstuff. Gå gärna in på sidan och kika på den & deras andra julklappstips.



Denna smått glömska småbarnsmamman älskar sin Joosa

My precioussssssss

          

#åretsjulklapp #julklappar #julklappstips #åretscoolastejulklapp #joosa #mobilladdare #tips



 
 
Emm

Emm

22 november 2014 13:04

Jättesmart ju! Med tanke på hur dyrt det är att köpa ett nytt batteri till mobilen. Ska nog köpa ett sånt till Syrran som jämt har sin mobil i handen. Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

22 november 2014 14:07

Gud vilken bra grej, kanske får önska mig en i julklapp ;)

Svar: Tack!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Fröken.A

Fröken.A

22 november 2014 14:34

Så smart grej!

http://www.meningsfylleri.blogg.se

 
anna

anna

22 november 2014 16:03

Har oxå ett tips på bra julklapp! Jag köpte ett armband från Starwoman, de är med i en bloggtävling vem som kan sälja flest armband för Barncancerfonden =)

http://starwoman.damernasvarld.se/2014/11/17/blogg-battle-for-barncancerfonden/

Hälsar
Anna

http://starwoman.damernasvarld.se/2014/11/17/blogg

Vivi

23 november 2014 13:07

Tack för tipset, pärlar ju själv just för barncancerfonden ;)

 
Linda

Linda

22 november 2014 19:38

Låter som en kanonbra grej! Jag använder min telefon MYCKET VARJE dag, bloggar oftast via den, laddar telefonen med sladd i bilen. Den här laddaren vore toppen att ha i väskan :-)
Önskar dig en trevlig lördagkväll.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Denise

Denise

23 november 2014 12:18

Riktigt bra tips! :D

http://flingans.nu

 
Life of Johanna

Life of Johanna

23 november 2014 12:36

powerbank är kanon har också en, gäller bara ha den laddad :)

Andra helgen i december, lucia? Inget inbokat då kram :)

http://lifeofjohanna.se

 
Margita

Margita

23 november 2014 18:54

Vilket bra tips! Tack för det! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

23 november 2014 22:14

Bra tips! Tack för det! Vet inte om jag skrivit här förut eller....jo, det har jag men är osäker på om jag fick iväg det...haha...lite förvirrad idag tror jag! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

8 december 2014 17:08

Är med i tävlingen!
Svar: Coolstuff :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Christina Frisberg

9 december 2014 21:41

Klart jag vill vara med i tävlingen :)
Och det verkar ju vara en smart grej :)
frisanpoxy@hotmail.se

Vivi

10 december 2014 13:31

Du måste svara på frågan Christina

 
Ingen bild

julianna fredriksson

11 december 2014 13:46

Hej!
En powerbank är
alltid bra att ha
när man inte har
sin vanliga laddare
med vid tex resa.

Du kan handla powerbank på Coolstuff

Delar tävlingen på FB
med namn Julianna Fredriksson
om det går bra.

Mvh Julianna
julianna@bredband2.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vivi - 17 augusti 2016 09:07

Det är något speciellt med de där första.... Första tårtbiten Första steget Första resan ..... Första karusellen !!                    Det kommer inte bli det sista .... speciellt det lilla parisehjulet Emil älskade ...

Av Vivi - 13 augusti 2016 10:15


Jag har gått upp något kilo och det är nog för att mitt hjärta blivit så tungt så tungt. Jag tror mammahjärtan ofta väger tyngre än andras..... (och vissa pappan-hjärtna med så klart). Det är en massa spännande på gång i våra liv nu och mycket av d...

Av Vivi - 9 augusti 2016 09:56


Semester.... ahhhh ljuvliga semester.... typ! Okej jag får faktiskt vara liiite bitter att hösten började samtidigt som min semester och för att det faktiskt är lite svårt att slappna av när man förbereder för flytt. Dessutom så fick vi ställa in...

Av Vivi - 17 juli 2016 12:00


Jag läste just en fantastiskt sorglig krönika av Staffan Landin (läs den gärna här). Den handlar om flyktingfrågan och framförallt om det orimliga hat den frågan väcker och troll .... jävla troll. Jag har ingen sympati för de människor som via r...

Av Vivi - 18 juni 2016 16:03


.. SER JAG UT NÄR JAG FÖRSÖKER GÖRA SIT-UPs.....

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards