MissVivis synvinklar

Alla inlägg under november 2009

Av Vivi - 5 november 2009 12:53

Detta har jag kommit fram till:

 


När man är 20år ber man kompisen fixa VIPbiljetter, 

så man kommer före kön till den nya klubben!


När man är över 25år ber man mamma fixa en VIPtid,

så man kommer för kön hos tandläkaren.


 ------------------------------------------------------------------------

När man är 20år skulle man nästan göra vad som helst för att den där coola bartendern ska lägga märke till en.


När man är över 25år så vet man vem bartendern är och man är inte imponerad.


---------------------------------------------------------------------------

När man är 20år tjänar du ca 17 000kr och har pengar till kläder, hyra, fest och lite mat


När man över 25år tjänar du 18 000kr och har pengar till mat, kläder, pensionsparande, hyra, försäkring, kattmat, presenter, inredning ......


---------------------------------------------------------------------------

När du är 20år planerar du att resa runt jorden, jobba utomlands, utbilda dig.


När du är över 25år planerar du renovering & semester. 


---------------------------------------------------------------------------

När du är 20år har du PushUp BH för att det är snyggt.


När du är över 25år har du PushUp BH för att du behöver det!


--------------------------------------------------------------------------





Slutligen låter jag bilderna tala för sig själva....Skrattande



Partyjag           






Av Vivi - 5 november 2009 10:38

 

Det är inte alltid lätt att vara liten och söt !

 


funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

Av Vivi - 5 november 2009 10:32


Jag vill ju så väldigt gärna vinna presentkort på Buttericks, jag som äääälskar att klä ut mig!

Så nu raggar jag röster igen, glöm inte att gå in här och rösta på mig!

Om jag vinner tänker jag köpa ngt fint på Buttericks och lotta ut på bloggen,

så ni vinner ju också på det Flört


halloween 05  

Av Vivi - 5 november 2009 09:54

..and smell the coffe´ , som de säger i Amerikatt Flört

Jag var riktigt seg i morse, det var en sådan morgon då jag drog mig lite för länge, inte orkade fixa till mig ordentligt utan med en spretande frisyr tänkte "take it or leave it, vi har ändå inga viktiga kunder på besök idag"  .

Det är ganska skönt ändå med sådana dagar man verkligen inte bryr sig! Glad

Jag ska också erkänna att medan jag låg och drog mig kände jag vääääldigt noga efter "har jag iten lite ont i magen, är jag inte lite förkyld?"

Till slut segrade arbetsmoralen och nu sitter man här igen, jag kunde ju inte heller lämna mina vackra blommor här alldeles ensamma!!!


Idag har jag ju en massage att se fram emot, det ska bli rysligt skönt. Är liiiite orolig att jag kommer bli sjuk efteråt, det sätter ju igång blodcirkulation m.m så har man minsta infektion i kroppen brukar den bryta ut efter en rejäl massage. Jag brukar bli sjuk ..... men ärligt talat är det värt det !!

Snacka om att unna sig !!


Appro på massage....





Av Vivi - 4 november 2009 16:25

Kan man annat göra än att le stort , få fjärilar i magen,

bli tårögd och känna sig som världens lyckligaste när man har en så fin pojke!


Nedan är dagens mailkontakt.





Jag
Subject: FINAST!!!!!!!!!!
Date: Wed, 4 Nov 2009 15:32:13 +0100


Du är finast i hela världen och alla är jäääätte avundsjuka på mig !!!!
Älskar dig !!!!




Min

Busunge. Det är du som är finast!
Tyckte du kunde behöva få lite uppskattning en sån här grå och tråkig dag :)
 
Älskar ju dig en massa förstår du väl!
 
Puss på dig



Av Vivi - 4 november 2009 15:15

Lyrisk blev jag, eller allra först blev jag nog generad....

När jag kom tillbaka efter min fikapaus stod två arbetskamrater och väntade på mig i receptionen

- Du har fåt blommor!!!

De var naturligtvis jättenyfikna och jag med, jag var ganska förvånad för inte firar jag och pojken ngt speciellt & jag fyller inte år, varför har jag fått blommor ??


Det var naturligtvis världens finaste och underbaraste fästman som skickat en jättefin rosabandet bukett!!!

Jag fick den bara för att. Bara för att lysa upp min tillvaro på jobbet.

Du är så underbar älskling, jag är världens lyckligaste som får gifta mig med dig!!!!!


Jag & pojken på Jennies fest   Jag & Pojken  

  


Av Vivi - 4 november 2009 13:52

Ha ha ha .... 1-0 till den söta & galna lille katten!!!



Av Vivi - 4 november 2009 12:51

Har skrivit om detta förrut , men måste gnälla lite till *snyft*

Jag har ju haft lite problem med en svullen visdomstand (eller tekniskt sett är det u itne tanden som är svullen Glad). Det är okej nu ,men istället har jag en tand som tappar bitar, det ser ut som om lagningen håller på att ge sig eller har jag lyckats få hål under lagningen på ngt vänster, inte vet jag...


Jag pratade precis med folktandvården i laholm ... tänkte jag ju att dit MÅSTE jag ju få vända mig om jag har problem...men nej då ..jag är visserligen välkommen, men först om 2-3 ÅR !!!!!!!!

Bah....omöjligt att få hjälp ngn stanns ju!

Får bara hålla tummarna för att tänderna håller ....


  

Lite mer om MissVivi


Kontakt:
missvivi@hotmail.se

Veckans tips

Bloggträff 7 Maj i Skåne !!

   

FACEBOOK

Instagram

30 besvarade frågor

Kategorier

Hitta i bloggen

Bloggisar

Roligheter

Bloggar jag läser

Något jag brinner för...

Stöd frisk och Fri, föreningen mot ätstörningar

SMS

Sms:a FRISK50 eller FRISK100 till 729 80 så skänker du 50 eller 100 kr.

 

Här har jag varit

För ett år sedan.....

Arkiv

Hitta recept

Matbloggstoppen

Köp en recension

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

Ragga besökare

Ovido - Quiz & Flashcards